Potvrda o pohađanju
eONTO u praksi: korak po korak

Hotel Diplomat, Zagreb i ONLINE
Horvatova ul. 35B, Zagreb
Parking osiguran u sklopu hotela, bez plaćanja
i napraviti izvješće u eONTO sustavu na ispravan način.
Ako vam je sustav eONTO već ranije otežao posao, blokirao unos podataka ili vas doveo do ruba živaca, vrijeme je da naučite kako ga koristiti bez pogrešaka!
Od 1.1.2025. godine predviđene su određene izmjene i unaprjeđenja u sustavu eONTO kao i u Registru onečišćavanja okoliša.
Nadalje, iako se čini da se izvješće može dobiti s par klikova po sustavu eONTA, ako smo ažurno vodili propisane evidencije, u stvarnosti to nije baš tako.
Približava se najkritičniji trenutak godine – predaja izvješća u sustav eONTO. Ako ste već prošli kroz to, onda znate:
- Sustav traži podatke koje ne možete pronaći!
- Vaše evidencije se ne poklapaju s onim što eONTO očekuje!
- Jedna mala greška i sve se vraća na početak!
- Gubite sate, dani prolaze, a rokovi ne čekaju!
Zato je nužno dobro poznavati sam sustav ali i koristiti informacije iz dodatnih evidencija koje smo sami uspostavili temeljem ranijih iskustava ili preporuka drugih korisnika ili predavača eMarkera.
A što ako napravite krivi unos? Kazne nisu mit – greške u izvješćima mogu donijeti ozbiljne posljedice.
Želite li ove godine raditi smirenije, bez glavobolja i straha od grešaka?
Pridružite se praktičnom usavršavanju "Priprema izvješća o otpadu i sustav eONTO u praksi" i osigurajte si jasne smjernice kako da izvješće predate brzo, točno i bez povratnih ispravaka!
Ovo je 5 odgovora koje ćete dobiti
- Gdje najčešće nastaju pogreške i kako ih izbjeći!
- Naučiti kako pravilno strukturirati podatke da ih eONTO prihvati!
- Korak po korak vodič za unos podataka i izradu izvješća bez blokada!
- Trikovi za brzo rješavanje problema ako zapnete u sustavu!
- Najnovije promjene u eONTO sustavu – što morate znati da ne bi bilo iznenađenja!
Nemojte čekati posljednji trenutak! Oslobodite si vrijeme, smanjite stres i osigurajte da vaše izvješće bude prihvaćeno odmah, bez dodatnih korekcija!
Aktivnosti u gospodarenju otpadom zahtijevaju ažurno vođenje propisanih evidencija sukladno zakonskim i podzakonskim propisima kroz sustav elektronskog očevidnika o nastanku i tijeku otpada (e-ONTO). eONTO je složen sustav koji omogućava praćenje tokova otpada od njegova nastanka do konačne obrade. Vođenje eONTO samo u svrhu ispunjavanja zakonske obveze gdje je isti sam sebi svrha ne može se nazvati održivim poslovanjem. No poznavanjem njegovih mogućnosti ali i ograničenja te pravilnim korištenjem svih funkcionalnosti dobivate dobar, pouzdan i što je najbolje besplatan alat za unapređenje vlastitog poslovanja.
Prezentacija će uključivati praktično povezivanje sa stvarnom eONTO aplikacijom, koja će prikazati mogućnosti i korake za popunjavanje, promjenu podataka ili izradu izvješća, uključujući i primjere vođenja propisanih evidencija ovisno o pojedinoj djelatnosti.
Također, cilj radionice je upoznati sudionike s novostima u vođenju podataka kroz eONTO sustav, s mogućnostima sustava za izradu odgovarajućih izvješća i prijave u Registar onečišćavanja okoliša.
- Proizvođači otpada (vođenje podataka kroz eONTO sustav - lako, jednostavno i…besplatno!)
- Sakupljanje otpada - javna usluga (miješani komunalni otpad, biootpad, papir, reciklažna dvorišta/mobilna reciklažna dvorišta, spremnici na javnim površinama i na obračunskom mjestu korisnika usluge, glomazni otpad); komercijalno sakupljanje otpada
- Obrada otpada: sortiranje, odlaganje, biološka obrada
- Izrada izvješća o gospodarenju otpadom sustava eONTO
- Ograničenja sustava
Opširnije pogledajte OVDJE.
koju imate za posao koji obavljate ako ne vi sami?
Od vas očekujemo da iskoristite ovu jedinstvenu priliku u izgradnji kompetencija
i prijavite se odmah online ovdje ili osobno pozivom na broj 098724367.
Za polaznike uživo smo osigurali: potvrde, osvježenje u stanci i ručak, prezentacije s prilozima u elektronskoj formi, blok za pisanje i kemijsku.
Za online polaznike smo osigurali: potvrde, mape s prezentacijama i priloge u elektronskoj formi.
Za drugog i svakog idućeg polaznika iz iste tvrtke dajemo dodatni popust od 13,75 €.
*** Parking je osiguran u sklopu hotela bez naplate.
___________________________________________________________________________
Redovna uplata do 06.05.2025. do 20 sati: 252,00 € + PDV
Specijalna ponuda za UŽIVO
196,00 € + PDV
Za uplate do 05.05.2025. do 16 sati
Redovna uplata za WEBINAR do 06.05.2025. do 20 sati: 252,00 € + PDV
Specijalna ponuda za WEBINAR
160,00 € + PDV
Za uplate do 05.05.2025. do 16 sati
*Webinar je online prisustvovanje savjetovanju iz Vašeg ureda ili kuće (čak i putem mobilnog uređaja ili tableta). Online pratite prijenos zvuka i prezentacije savjetovanja uz mogućnost postavljanja pitanja i sudjelovanja kao da ste tamo. Prisustvovanjem webinaru ostvaruju se brojne uštede za poslodavca i polaznika počevši od vremena, putnih troškova, dnevnica, prehrane itd. Nakon prijave na webinar dobit ćete link s "odobrenjem za pristup". Za pristup je dovoljno imati pristup internetu sa zvučnicima ili slušalicama.
Izvoditelji programa
Dr.sc. Alen Hadžić
2018. godine obranio je doktorsku disertaciju pod naslovom "Razvoj okolišno prihvatljivog modela gospodarenja otpadom primjenom analize životnog ciklusa". (Životopis)
Kome je savjetovanje namijenjeno?
|
Upute za plaćanje
Uplate možete izvršiti na organizatora:
eMarker d.o.o.
10000 Zagreb, Remetinečki gaj 23B
OIB: 82376202251
IBAN:HR3023600001102746367 ZABA
Tel: +385 99 433 9521
E-mail: info@znr.hr
Za izvršene uplate dobit ćete račun i potvrdu o odslušanom savjetovanju. Samo na zahtjev šaljemo predračun. Za račun su potrebni podaci uplatitelja uključujući OIB.
Pogledajte uvjete prijave i odjave