Seminar iz zaštite okoliša

Inspekcijski nadzor zaštite okoliša

Inspekcijski nadzor zaštite okoliša Specijalna ponuda Inspekcijski nadzor zaštite okoliša
19.06.2020. od 09:00h

Hotel "I", Zagreb

Ive Robića 2, Zagreb

Prikaži na karti
Online prijava

"Bolnije od učenja na iskustvu je ne učenje iz iskustva"
                                                                           Archibald MacLeich
 

Kako se propremiti za inspekcijski nadzor zaštite okoliša?
 
U poslovanju svake tvrtke uvijek postoji određena doza straha od inspekcijskog nadzora. No ukoliko steknete uvid u to što se od Vas očekuje i kako se uskladiti s trenutno važećim propisima tada će strah postati bezrazložan. Sve više se teži certificiranju i prihvaćanju zelenih tehnologija ali već i odvajanje otpada na mjestu nastanka, uz rivremeno skladištenje s propisnim označavanjem i vođenjem evidencije o nastanku i tijeku otpada korak je prema ispravnom postupanju.
Na ovom seminaru saznajte gdje pronaći sve važeće propise, određene Zahtjeve za prijavu kao i obrasce koje ste dužni voditi i/ili dostavljati u nadležna tijela. Doznajte i kako pravilno gospodariti vlastitim proizvodnim otpadom te tko su dionici u sustavu i kako doći do njih odnosno provjeriti njihove dozvole i slično.
Pravilno i ažurno vođenje podataka o nastanku i tijeku otpada te predavanje raznih obrazaca u određenom razdoblju također je vrlo važno i najčešći je problem, a uz nekoliko praktičnih primjera, koje ćete dobiti, sve mnogo lakše. Bitno je znati i koje su obveze proizvođača proizvoda u odnosu na proizvođača otpada (uvoz/izvoz, prijave podataka u ROO, Fond i Ministarstvo.).
Uz sve navedeno ako imate pripremljenu dokumentaciju sa potrebnim imenovanjima odgovornih osoba, pojasnit ćemo Vam i tijek inspekcijskog nadzora kao i mjere koje mogu biti izrečene prilikom nadzora te kako izbjeći najčešće pogreške i moguće kazne.
Ukoliko želite biti usklađeni i propisno gospodariti svojim otpadom mi ćemo Vam pomoći i bitno skratiti vrijeme potrebno da sami prođete sve propise, a tada ni dolazak inspekcije neće biti nikakav problem.
Tko će se brinuti za vaš profesionalni razvoj i odgovornost koju imate za posao koji obavljate ako ne vi sami?
Od vas očekujemo da iskoristite ovu jedinstvenu priliku u izgradnji kompetencija i prijavite se online ili osobno pozivom.

 

Raspored rada  (09:00 do 16:00 sati)

09:00 – 10:15 Zakonski okvir uz odvajanje i razdvajanje otpada na mjestu nastanka
10:15 – 10:45 Propisno skladištenje i označavanje otpada te vođenje evidencije o otpadu
10:45 – 11:00 Stanka za osvježenje
11:00 – 12:00 Praktični primjeri vođenja evidencije o otpadu (ONTO, PL-O  i dr.)
12:00 – 13:00 Ručak
13:00 – 14:00 Obveze proizvođača proizvoda i proizvođača otpada (uvoz/izvoz otpada, prijave podataka u ROO, Fond i Ministarstvo)
14:00 – 15:00 Tijek inspekcijskog nadzora i najčešće pogreške obveznika
15:00 – 15:30 Pitanja i odgovori

* * *
Evo što ćemo vam dati:

Proći ćemo i kroz obveze vođenja evidencija i prijavu podataka u propisane registre te naučiti kako pristupiti bazama podataka gdje možemo provjeriti valjanost važenja ovlaštenja koje moraju imati pravne ili fizičke osobe-obrtnici koje preuzimaju ili gospodare otpadom.

Od inspektora zaštite okoliša saznat ćemo i koje su najčešće pogreške koje posjednici otpada rade te kako ih otkloniti. Proći ćemo i kroz tijek inspekcijskog nadzora a kroz pitanja i odgovore odagnat ćemo eventualne nedoumice i odgovoriti na specifične situacije koje se odnose baš na vaš slučaj.
 

Za više polaznika iz iste tvrtke ili organizacije odobravamo dodatni popust od 100 kn s PDV-om/narednom polazniku.

Prijavom se uključujete u misiju spašavanja pčela i nagradit ćemo Vas staklenkom meda hrvatskih pčelara.

Redovna uplata do 18.06.2020. do 20 sati: 2.900,00 kn + PDV

SPECIJALNA PONUDA

1.590,00 kn + PDV

Za uplate do 17.06.2020. do 16 sati

Izvoditelji programa

dr. sc. Branimir Fuk, dipl. ing. rud.

viši inspektor zaštite okoliša (Životopis)

Kome je savjetovanje namijenjeno?

  • Direktorima, tehničkim direktorima, rukovoditeljima i odgovornim osobama u komunalnim tvrtkama i djelatnosti gospodarenja otpadom i/ili njihovim zamjenicima
  • jedinicama lokalne uprave i samouprave
  • javnim poduzećima.
  • Fizičkim osobama koje upravljaju davateljem javnih usluga gospodarenja otpadom
  • Tvrtkama koje se bave djelatnošću gospodarenja otpadom (skladište vlastiti otpad, energetski oporabitelj, reciklažno dvorište ili trgovci otpadom)
  • Svima koji nešto rade s otpadom, a nemaju osobe koje znaju kako postupati s otpadom i   dokumentacijom
  • Osobama koje žele ojačati svoje kompetencije i povećati šanse na tržištu rada
  • ovlaštenim osobama za gospodarenje otpadom
  • Tvrtkama koje se bave bilo kojim oblikom proizvodnje, reciklaže ili usluge vezane na otpad
  • Poslovođama i rukovoditeljima u komunalnim poduzećima
  • Povjerenicima za gospodarenje otpadom i njihovim zamjenicima koji žele znati više
  • Odgovornim osobama za gospodarenje otpadom koji žele znati više
  • svim proizvođačima otpada i posjednicima otpada

Upute za plaćanje

Uplate možete izvršiti na organizatora:
Marker, obrt za informatiku i dizajn,
Sv. Duha 13, 34000 Požega

OIB: 94496076510

Tel/fax: 01 2020 294
E-mail: info@znr.hr
Mob: 099 433 9521

Žiro-račun/IBAN:
HR8323600001101951759 (ZABA)

Za izvršene uplate dobit ćete račun i potvrdu o odslušanom savjetovanju. Samo na zahtjev šaljemo predračun. Za račun su potrebni podaci uplatitelja uključujući OIB.

Pogledajte uvjete prijave i odjave