Potvrda o pohađanju

Izbjegavanje i smanjivanje nastajanja otpada - prvi korak kod zbrinjavanja građevinskog otpada

Izbjegavanje i smanjivanje nastajanja otpada - prvi korak kod zbrinjavanja građevinskog otpada Popust za ranu uplatu
26. listopada 2023. od 10 sati

Hotel Diplomat i ONLINE

Horvatova ul. 35B, Zagreb

Prikaži na karti

Parking osiguran bez plaćanja

Skladištenje i obrada građevnog materijala od rušenja i uklanjanja
 

Vrlo su ambiciozni ciljevi EU u kružnom gospodarstvu gdje RH treba ostvariti da se minimalno 70 % mase neopasnog građevnog otpada mora oporabiti recikliranjem, pripremom za ponovnu uporabu i drugim postupcima materijalne oporabe, uključujući nasipavanje.

S obzirom na nedavne potrese koji su pogodili središnju Hrvatsku, i obnovu koja se konačno zahuktava, gospodarenje građevinskim otpadom postaje sve važnije.

Ipak važno je znati izbjeći ulazak u domenu gospodarenja otpadom jer je to vrlo složen i rigidan sustav koji ima stroge protokole s mogućim sankcijama. 
Zato je, u svrhu ubrzanja postupka obnove, uveden novi pristup (Petrinja, Zagreb) kroz: „Provedbeni program mjera postupanja s materijalom od uklanjanja i građevnim otpadom nastalim u postupku obnove zgrada oštećenih potresom”

Zbog toga Vas pozivamo na radionicu o gospodarenju građevinskim materijalima od rušenja i uklanjanja, na kojoj ćemo se posvetiti primjerima dobre prakse s praktičnim aspektima postupanja. Ne zaboravimo: izbjegavanje i smanjivanje nastajanja otpada - prvi je korak održivog gospodarenja građevnim otpadom i građevinskim materijalima nastalim rušenjem i uklanjanjem.
Ova radionica je jedinstvena prilika da se upoznate sa svim aktualnim zakonskim propisima te saznate, korak po korak, kako primijeniti smjernice za gospodarenje građevinskim materijalima u praksi.

Također, spoznaje koje čujete na ovom treningu mogu značajno utjecati na financijsku stranu priče jer se vaša tvrtka iz pozicije platitelja za zbrinjavanja otpada može prebaciti u sferu ostvarivanja prihoda od građevinskih materijala.


Ne propustite ovu priliku za stjecanje novih spoznaja i postupaka država EU u tom segmentu kao i razmjenu iskustava i znanja sa drugim stručnjacima u ovoj oblasti.
Evo što ćemo vam dati: teme i satnica su OVDJE.
Prijavite se na Savjetovanje i saznajte kako vaše poduzeće može postati održivije, te doprinijeti stvaranju zdravijeg i čišćeg okoliša!


Za polaznike uživo smo osigurali: potvrde, osvježenje u stanci i ručak u restoranu BIG MAMMA, prezentacije s prilozima u elektronskoj formi, blok za pisanje i kemijsku.
Za online polaznike smo osigurali: potvrde, prezentacije i priloge u elektronskoj formi.
Za drugog i svakog idućeg polaznika iz iste tvrtke dajemo dodatni popust od 11,00 €+PDV
*** Parking je osiguran u sklopu hotela bez naplate. 

 
Vaš profesionalni razvoj je u vašim rukama. Ne dopustite da vas kolege prestignu!
Prijavite se na savjetovanje i osnažite svoje kompetencije za sigurniju budućnost.
 
Postanite dio rješenja za stvaranje održivog okoliša!
 

 

Redovna uplata do 25.10.2023. do 20 sati: 211,00 € + PDV

Specijalna ponuda za UŽIVO

184,00 € + PDV

Za uplate do 24.10.2023. do 16 sati

Redovna uplata za WEBINAR do 25.10.2023. do 20 sati: 211,00 € + PDV

Specijalna ponuda za WEBINAR

157,00 € + PDV

Za uplate do 24.10.2023. do 16 sati

*Webinar je online prisustvovanje savjetovanju iz Vašeg ureda ili kuće (čak i putem mobilnog uređaja ili tableta). Online pratite prijenos zvuka i prezentacije savjetovanja uz mogućnost postavljanja pitanja i sudjelovanja kao da ste tamo. Prisustvovanjem webinaru ostvaruju se brojne uštede za poslodavca i polaznika počevši od vremena, putnih troškova, dnevnica, prehrane itd. Nakon prijave na webinar dobit ćete link s "odobrenjem za pristup". Za pristup je dovoljno imati pristup internetu sa zvučnicima ili slušalicama.

Izvoditelji programa

Ljiljana Amić, dipl.ing.kem.tehn.

(Životopis)

Dr.sc. Alen Hadžić

2018. godine obranio je doktorsku disertaciju pod naslovom "Razvoj okolišno prihvatljivog modela gospodarenja otpadom primjenom analize životnog ciklusa". (Životopis)

Kome je savjetovanje namijenjeno?

  • Direktorima, tehničkim direktorima, rukovoditeljima
  • jedinicama lokalne uprave i samouprave
  • javnim poduzećima.
  • Fizičkim osobama koje upravljaju davateljem javnih usluga gospodarenja otpadom
  • Tvrtkama koje se bave djelatnošću gospodarenja otpadom (sakupljači, obrađivači, reciklažno dvorište ili trgovci otpadom)

 

 
 
  • Tvrtkama koje se bave bilo kojim oblikom proizvodnje, reciklaže ili usluge vezane na otpad
  • Poslovođama i rukovoditeljima u komunalnim poduzećima
  • Osobama za gospodarenje otpadom koji žele znati više
  • Svim proizvođačima otpada i posjednicima otpada
     

Upute za plaćanje

Uplate možete izvršiti na organizatora:

eMarker d.o.o.                                           
10000 Zagreb, Remetinečki gaj 23B                     
OIB: 82376202251
IBAN:HR3023600001102746367 ZABA
Tel: +385 99 433 9521
E-mail: info@znr.hr

Za izvršene uplate dobit ćete račun i potvrdu o odslušanom savjetovanju. Samo na zahtjev šaljemo predračun. Za račun su potrebni podaci uplatitelja uključujući OIB.

Pogledajte uvjete prijave i odjave