Potvrda o pohađanju

Izobrazba o gospodarenju otpadom 2022

Izobrazba o gospodarenju otpadom 2022 Izobrazba o gospodarenju otpadom 2022
10. ožujka 2022. od 10 sati

Hotel Novi Zagreb

Ive Robića 2, Zagreb

Prikaži na karti

Parking osiguran bez plaćanja


LAST MINUTE PONUDA!


Čuvajmo Zemlju i prirodu na njoj, jer ih nismo naslijedili od svojih djedova i očeva, nego smo ih posudili od svojih potomaka. Poglavica Bik Koji Sjedi

 

Svi smo proizvođači otpada!
 

Izobrazba o gospodarenju otpadom više nije obvezna.
Međutim, svi proizvođači i posjednici otpada te sve fizičke i pravne osobe koje upravljaju davateljem javnih usluga gospodarenja otpadom i tvrtke koje se bave djelatnošću gospodarenja otpadom (sakupljači, obrađivači, reciklažno dvorište ili trgovci otpadom), na dnevnoj bazi, se susreću s izazovima i dilemama kako na ispravan način postupati s otpadom te voditi odgovarajuće evidencije i prijavljivati količine i vrste otpada u odgovarajuće registre.
To često nije moguće bez temeljnih znanja i informacija o vrstama i karakteristikama otpada, o njihovim tehnološkim svojstvima, kataloškim brojevima te tehnološkim postupcima obrade.
Najčešće osobe zadužene za brigu o otpadu nisu imale priliku steći ova znanja u redovnom obrazovanju, a odgovorne su za zakonito postupanje s otpadom.
Ako ste osoba zadužena za brigu o gospodarenju otpadom u tvrtci ili ustanovi u kojoj radite, evo prilike da steknete neophodna znanja kako biste te poslove uspješno obavljali.
Naime, zavisno o količinama i vrstama otpada zakonodavac propisuje različite obveze, a naročiti naglasak je na brizi i postupanju s opasnim otpadom.
Neophodna je usklađenost s propisima čije nepoštivanje može uzrokovati i sankcije za sve dionike u sustavu gospodarenja otpadom. U tom kontekstu posebna pozornost se posvećuje samom nastanku i tijeku otpada što uključuje skladištenje, prijevoz i oporabu odnosno zbrinjavanje otpada, a za svaku fazu moraju biti zadužene osobe koje odgovaraju za točnost podataka.
Razvoj društva dugoročno je moguć samo ako se temelji na načelima održivog razvoja što podrazumijeva koordiniranu i stalnu brigu za okoliš.

Na ovom usavršavanju saznajte ključne korake i postupke u lancu gospodarenja otpadom te koje su evidencije i obveze pojedinih aktera u lancu nastanka i zbrinjavanja otpada. 
Polaznici će dobiti POTVRDU o pohađanju. Opširnije pogledajte OVDJE.

Tko će se brinuti za vaš profesionalni razvoj i odgovornost koju imate za posao koji obavljate ako ne vi sami?
Od vas očekujemo da iskoristite ovu jedinstvenu priliku u izgradnji kompetencija i prijavite se online ili osobno pozivom, telefaksom ili poštom.

 
Predavači i voditelji radionica:
Ljiljana Amić, dipl.ing.kem.tehn. (životopis)


Raspored rada  (10:00 do 16:00 sati)


10:00 - 11:30  Zakonodavni okvir i osnove gospodarenja otpadom
11:30 - 11:45 stanka uz osvježenje
11:45 - 12:30  identifikacija, razvrstavanje i kategorizacija otpada
12:30 - 13:15 ispunjavanja dokumentacije o otpadu
13:15 - 14:00 stanka za ručak
14:00 - 15:30 prijava u registre i vođenje evidencija
15:30 - 16:00 Pitanja i odgovori

* * *
Evo što ćemo vam dati:

Krenut ćemo od zakonskog okvira, zatim proći proces prepoznavanja i kategorizacije otpada, postupanja s otpadom i dokumentacije za stvarne situacije.

Proći ćemo i kroz obveze vođenja evidencija i prijavu podataka u propisane registre te naučiti kako  pristupiti bazama podataka gdje možemo provjeriti valjanost važenja ovlaštenja koje moraju imati pravne ili fizičke osobe-obrtnici koje preuzimaju ili gospodare otpadom.
Kroz pitanja i odgovore odagnat ćemo eventualne nedoumice i odgovoriti na specifične situacije koje se odnose baš na vaš slučaj.
 

Redovna uplata do 09.03.2022. do 20 sati: 1.990,00 kn + PDV

SPECIJALNA PONUDA

1.490,00 kn + PDV

Za uplate do 09.03.2022. do 16 sati

Redovna uplata za WEBINAR do 09.03.2022. do 20 sati: 1.990,00 kn + PDV

Specijalna ponuda za WEBINAR

1.490,00 kn + PDV

Za uplate do 09.03.2022. do 16 sati

*Webinar je online prisustvovanje savjetovanju iz Vašeg ureda ili kuće (čak i putem mobilnog uređaja ili tableta). Online pratite prijenos zvuka i prezentacije savjetovanja uz mogućnost postavljanja pitanja i sudjelovanja kao da ste tamo. Prisustvovanjem webinaru ostvaruju se brojne uštede za poslodavca i polaznika počevši od vremena, putnih troškova, dnevnica, prehrane itd. Nakon prijave na webinar dobit ćete link s "odobrenjem za pristup". Za pristup je dovoljno imati pristup internetu sa zvučnicima ili slušalicama.

Izvoditelji programa

Ljiljana Amić, dipl.ing.kem.tehn.

(Životopis)

Kome je savjetovanje namijenjeno?

 

  • Direktorima, tehničkim direktorima, rukovoditeljima
  • jedinicama lokalne uprave i samouprave
  • javnim poduzećima.
  • Fizičkim osobama koje upravljaju davateljem javnih usluga gospodarenja otpadom
  • Tvrtkama koje se bave djelatnošću gospodarenja otpadom (sakupljači, obrađivači, reciklažno dvorište ili trgovci otpadom)

 

 
 

 

  • Tvrtkama koje se bave bilo kojim oblikom proizvodnje, reciklaže ili usluge vezane na otpad
  • Poslovođama i rukovoditeljima u komunalnim poduzećima
  • Osobama za gospodarenje otpadom koji žele znati više
  • Svim proizvođačima otpada i posjednicima otpada
     

Upute za plaćanje

Uplate možete izvršiti na organizatora:

eMarker d.o.o.                                           
10000 Zagreb, Remetinečki gaj 23B                     
OIB: 82376202251
IBAN:HR3023600001102746367 ZABA
Tel: +385 99 433 9521
E-mail: info@znr.hr

Za izvršene uplate dobit ćete račun i potvrdu o odslušanom savjetovanju. Samo na zahtjev šaljemo predračun. Za račun su potrebni podaci uplatitelja uključujući OIB.

Pogledajte uvjete prijave i odjave