Potvrda o pohađanju

Izobrazba o gospodarenju otpadom listopad 2023.

Izobrazba o gospodarenju otpadom listopad 2023. Popust za ranu uplatu
06. listopada 2023. od 10 sati

Hotel Diplomat, Zagreb ionline

Horvatova ul. 35B

Prikaži na karti

Parking osiguran u sklopu hotela bez plaćanja

Još je nekoliko slobodnih mjesta a popust ističe u srijedu.

 
S NAMA NISTE SAMI!
 
Na ovom usavršavanju saznajte ključne korake i postupke u lancu gospodarenja otpadom te koje su evidencije i obveze pojedinih aktera u lancu nastanka i zbrinjavanja otpada. 

Izobrazba o gospodarenju otpadom više nije obvezna ali je obvezno ispravno postupanje s otpadom te uredno vođenje evidencija i prijava u registre.
 

Da biste ovo mogli ispravno raditi nužno je usavršavanje jer bez temeljnih znanja i informacija o vrstama i karakteristikama otpada, o njihovim tehnološkim svojstvima, kataloškim brojevima i tehnološkim postupcima obrade, vrlo teško ćete se moći nositi s ispravnim postupanjem s otpadom, obaveznim evidencijama i prijavama u registre.
Osobe zadužene za brigu o otpadu, najčešće nisu imale priliku steći ova znanja u redovnom obrazovanju pa se na razne načine snalaze jer su odgovorne za zakonito postupanje s otpadom.
Ako ste osoba zadužena za brigu o gospodarenju otpadom u tvrtci ili ustanovi u kojoj radite, evo prilike da steknete neophodna znanja kako biste te poslove uspješno obavljali.

Neophodna je usklađenost s propisima čije nepoštivanje može uzrokovati i sankcije za dionike u sustavu gospodarenja otpadom. Na treningu se posebna pozornost posvećuje samom nastanku i tijeku otpada što uključuje skladištenje, prijevoz i oporabu odnosno zbrinjavanje otpada, a za svaku fazu moraju biti zadužene osobe koje vode evidencije o tijeku i količinama otpada i odgovaraju za točnost podataka.

Na ovom usavršavanju saznajte ključne korake i postupke u lancu gospodarenja otpadom te koje su evidencije i obveze pojedinih aktera u lancu nastanka i zbrinjavanja otpada. 
Polaznici će dobiti POTVRDU o pohađanju. 
Opširnije pogledajte OVDJE

Raspored rada  (10:00 do 16:00 sati)

10:00 - 11:30  Zakonodavni okvir i osnove gospodarenja otpadom
11:30 - 11:45 stanka uz osvježenje
11:45 - 12:30 identifikacija, razvrstavanje i kategorizacija otpada
12:30 - 13:15 dokumentacija o otpadu
13:15 - 14:00 stanka za ručak
14:00 - 15:30 prijava u registre, vođenje evidencija i inspekcijski nadzor
15:30 - 16:00 Pitanja i odgovori
 
* * *
Za polaznike (uživo) smo osigurali: osvježenje i ručak u stanci u restoranu BIG MAMMA, te mape s prezentacijama, blok za pisanje i kemijsku.
Za drugog i svakog idućeg polaznika iz iste tvrtke dajemo dodatni popust od 11,00 €.
 
Vaš profesionalni razvoj je u vašim rukama. Ne dopustite da vas kolege prestignu!
Prijavite se na savjetovanje i osnažite svoje kompetencije za sigurniju budućnost.


Za polaznike uživo smo osigurali: potvrde, osvježenje u stanci i ručak u restoranu BIG MAMMA, prezentacije s prilozima u elektronskoj formi, blok za pisanje i kemijsku.
Za online polaznike smo osigurali: potvrde, prezentacije i priloge u elektronskoj formi.
Za drugog i svakog idućeg polaznika iz iste tvrtke dajemo dodatni popust od 11,00 €+PDV
*** Parking je osiguran u sklopu hotela bez naplate. 

Za praćenje predavanja ONLINE kod prijave stavite kvačicu na WEBINAR.

 

Redovna uplata do 05.10.2023. do 20 sati: 252,00 € + PDV

Specijalna ponuda za UŽIVO

199,00 € + PDV

Za uplate do 04.10.2023. do 16 sati

Redovna uplata za WEBINAR do 05.10.2023. do 20 sati: 252,00 € + PDV

Specijalna ponuda za WEBINAR

169,00 € + PDV

Za uplate do 04.10.2023. do 16 sati

*Webinar je online prisustvovanje savjetovanju iz Vašeg ureda ili kuće (čak i putem mobilnog uređaja ili tableta). Online pratite prijenos zvuka i prezentacije savjetovanja uz mogućnost postavljanja pitanja i sudjelovanja kao da ste tamo. Prisustvovanjem webinaru ostvaruju se brojne uštede za poslodavca i polaznika počevši od vremena, putnih troškova, dnevnica, prehrane itd. Nakon prijave na webinar dobit ćete link s "odobrenjem za pristup". Za pristup je dovoljno imati pristup internetu sa zvučnicima ili slušalicama.

Izvoditelji programa

Ljiljana Amić, dipl.ing.kem.tehn.

(Životopis)

Kome je savjetovanje namijenjeno?

  • Direktorima, tehničkim direktorima, rukovoditeljima
  • jedinicama lokalne uprave i samouprave
  • javnim poduzećima.
  • Fizičkim osobama koje upravljaju davateljem javnih usluga gospodarenja otpadom
  • Tvrtkama koje se bave djelatnošću gospodarenja otpadom (sakupljači, obrađivači, reciklažno dvorište ili trgovci otpadom)

 

 
 
  • Tvrtkama koje se bave bilo kojim oblikom proizvodnje, reciklaže ili usluge vezane na otpad
  • Poslovođama i rukovoditeljima u komunalnim poduzećima
  • Osobama za gospodarenje otpadom koji žele znati više
  • Svim proizvođačima otpada i posjednicima otpada
     

Upute za plaćanje

Uplate možete izvršiti na organizatora:

eMarker d.o.o.                                           
10000 Zagreb, Remetinečki gaj 23B                     
OIB: 82376202251
IBAN:HR3023600001102746367 ZABA
Tel: +385 99 433 9521
E-mail: info@znr.hr

Za izvršene uplate dobit ćete račun i potvrdu o odslušanom savjetovanju. Samo na zahtjev šaljemo predračun. Za račun su potrebni podaci uplatitelja uključujući OIB.

Pogledajte uvjete prijave i odjave