Potvrda o pohađanju
Izobrazba o gospodarenju otpadom rujan 2022.
Na zamolbu nekoliko tvrtki koje su spriječene nazočiti uživo, organiziramo i videoprijenos.
Čuvajmo Zemlju i prirodu na njoj, jer ih nismo naslijedili od svojih djedova i očeva, nego smo ih posudili od svojih potomaka. Poglavica Bik Koji Sjedi
|
Neophodna je usklađenost s propisima čije nepoštivanje može uzrokovati i sankcije za dionike u sustavu gospodarenja otpadom. Na treningu se posebna pozornost posvećuje samom nastanku i tijeku otpada što uključuje skladištenje, prijevoz i oporabu odnosno zbrinjavanje otpada, a za svaku fazu moraju biti zadužene osobe koje odgovaraju za točnost podataka.
Na ovom usavršavanju saznajte ključne korake i postupke u lancu gospodarenja otpadom te koje su evidencije i obveze pojedinih aktera u lancu nastanka i zbrinjavanja otpada.
Polaznici će dobiti POTVRDU o pohađanju.
Od vas očekujemo da iskoristite ovu jedinstvenu priliku u izgradnji kompetencija i prijavite se online ili osobno pozivom, telefaksom ili poštom. Opširnije pogledajte OVDJE.
Ljiljana Amić, dipl.ing.kem.tehn. (životopis)
Raspored rada (10:00 do 16:00 sati)
10:00 - 11:30 Zakonodavni okvir i osnove gospodarenja otpadom
11:30 - 11:45 stanka uz osvježenje
11:45 - 12:30 identifikacija, razvrstavanje i kategorizacija otpada
12:30 - 13:15 ispunjavanja dokumentacije o otpadu
13:15 - 14:00 stanka za ručak
14:00 - 15:30 prijava u registre i vođenje evidencija
15:30 - 16:00 Pitanja i odgovori
Krenut ćemo od zakonskog okvira, zatim proći proces prepoznavanja i kategorizacije otpada, postupanja s otpadom i dokumentacije za stvarne situacije.
Proći ćemo i kroz obveze vođenja evidencija i prijavu podataka u propisane registre te naučiti kako pristupiti bazama podataka gdje možemo provjeriti valjanost važenja ovlaštenja koje moraju imati pravne ili fizičke osobe-obrtnici koje preuzimaju ili gospodare otpadom.
Kroz pitanja i odgovore odagnat ćemo eventualne nedoumice i odgovoriti na specifične situacije koje se odnose baš na vaš slučaj.
Za praćenje predavanja ONLINE kod prijave stavite kvačicu na WEBINAR.
Redovna uplata do 27.09.2022. do 20 sati: 1.990,00 € + PDV
Specijalna ponuda za UŽIVO
1.390,00 € + PDV
Za uplate do 26.09.2022. do 16 sati
Redovna uplata za WEBINAR do 27.09.2022. do 20 sati: 1.490,00 € + PDV
Specijalna ponuda za WEBINAR
1.190,00 € + PDV
Za uplate do 26.09.2022. do 16 sati
*Webinar je online prisustvovanje savjetovanju iz Vašeg ureda ili kuće (čak i putem mobilnog uređaja ili tableta). Online pratite prijenos zvuka i prezentacije savjetovanja uz mogućnost postavljanja pitanja i sudjelovanja kao da ste tamo. Prisustvovanjem webinaru ostvaruju se brojne uštede za poslodavca i polaznika počevši od vremena, putnih troškova, dnevnica, prehrane itd. Nakon prijave na webinar dobit ćete link s "odobrenjem za pristup". Za pristup je dovoljno imati pristup internetu sa zvučnicima ili slušalicama.
Kome je savjetovanje namijenjeno?
|
|
|||
Upute za plaćanje
Uplate možete izvršiti na organizatora:
eMarker d.o.o.
10000 Zagreb, Remetinečki gaj 23B
OIB: 82376202251
IBAN:HR3023600001102746367 ZABA
Tel: +385 99 433 9521
E-mail: info@znr.hr
Za izvršene uplate dobit ćete račun i potvrdu o odslušanom savjetovanju. Samo na zahtjev šaljemo predračun. Za račun su potrebni podaci uplatitelja uključujući OIB.
Pogledajte uvjete prijave i odjave