Potvrda o pohađanju

Izobrazba o gospodarenju otpadom rujan 2022.

Izobrazba o gospodarenju otpadom rujan 2022.
28. rujna 2022.od 10 sati

Hotel Diplomat, Zagreb

Horvatova ul. 35B, Zagreb

Prikaži na karti

Parking osiguran bez plaćanja


Na zamolbu nekoliko tvrtki koje su spriječene nazočiti uživo, organiziramo i videoprijenos.


 

Čuvajmo Zemlju i prirodu na njoj, jer ih nismo naslijedili od svojih djedova i očeva, nego smo ih posudili od svojih potomaka. Poglavica Bik Koji Sjedi


 

Svi smo proizvođači otpada!
 
Izobrazba o gospodarenju otpadom više nije obvezna ali je obvezno ispravno postupanje s otpadom te uredno vođenje evidencija i prijava u registre.
 
Bez temeljnih znanja i informacija o vrstama i karakteristikama otpada, o njihovim tehnološkim svojstvima, kataloškim brojevima i tehnološkim postupcima obrade, vrlo teško ćete se moći nositi s ispravnim postupanjem s otpadom, obaveznim evidencijama i prijavama u registre.
Osobe zadužene za brigu o otpadu, najčešće nisu imale priliku steći ova znanja u redovnom obrazovanju pa se na razne načine snalaze jer su odgovorne za zakonito postupanje s otpadom.
Ako ste osoba zadužena za brigu o gospodarenju otpadom u tvrtci ili ustanovi u kojoj radite, evo prilike da steknete neophodna znanja kako biste te poslove uspješno obavljali.

Neophodna je usklađenost s propisima čije nepoštivanje može uzrokovati i sankcije za dionike u sustavu gospodarenja otpadom. Na treningu se posebna pozornost posvećuje samom nastanku i tijeku otpada što uključuje skladištenje, prijevoz i oporabu odnosno zbrinjavanje otpada, a za svaku fazu moraju biti zadužene osobe koje odgovaraju za točnost podataka.

Na ovom usavršavanju saznajte ključne korake i postupke u lancu gospodarenja otpadom te koje su evidencije i obveze pojedinih aktera u lancu nastanka i zbrinjavanja otpada. 
Polaznici će dobiti POTVRDU o pohađanju. 

 

Tko će se brinuti za vaš profesionalni razvoj i odgovornost koju imate za posao koji obavljate ako ne vi sami?
Od vas očekujemo da iskoristite ovu jedinstvenu priliku u izgradnji kompetencija i prijavite se online ili osobno pozivom, telefaksom ili poštom. 
Opširnije pogledajte OVDJE.
 
Predavači i voditelji radionica:
Ljiljana Amić, dipl.ing.kem.tehn. (životopis)

Raspored rada  (10:00 do 16:00 sati)

10:00 - 11:30  Zakonodavni okvir i osnove gospodarenja otpadom
11:30 - 11:45 stanka uz osvježenje
11:45 - 12:30  identifikacija, razvrstavanje i kategorizacija otpada
12:30 - 13:15 ispunjavanja dokumentacije o otpadu
13:15 - 14:00 stanka za ručak
14:00 - 15:30 prijava u registre i vođenje evidencija
15:30 - 16:00 Pitanja i odgovori
 
* * *
Evo što ćemo vam dati:

Krenut ćemo od zakonskog okvira, zatim proći proces prepoznavanja i kategorizacije otpada, postupanja s otpadom i dokumentacije za stvarne situacije.

Proći ćemo i kroz obveze vođenja evidencija i prijavu podataka u propisane registre te naučiti kako  pristupiti bazama podataka gdje možemo provjeriti valjanost važenja ovlaštenja koje moraju imati pravne ili fizičke osobe-obrtnici koje preuzimaju ili gospodare otpadom.
Kroz pitanja i odgovore odagnat ćemo eventualne nedoumice i odgovoriti na specifične situacije koje se odnose baš na vaš slučaj.

Za praćenje predavanja ONLINE kod prijave stavite kvačicu na WEBINAR.
 

Redovna uplata do 27.09.2022. do 20 sati: 1.990,00 kn | 264,12 € + PDV

SPECIJALNA PONUDA

1.390,00 kn | 184,48 € + PDV

Za uplate do 26.09.2022. do 16 sati

Redovna uplata za WEBINAR do 27.09.2022. do 20 sati: 1.490,00 kn | 197,76 € + PDV

Specijalna ponuda za WEBINAR

1.190,00 kn | 157,94 € + PDV

Za uplate do 26.09.2022. do 16 sati

*Webinar je online prisustvovanje savjetovanju iz Vašeg ureda ili kuće (čak i putem mobilnog uređaja ili tableta). Online pratite prijenos zvuka i prezentacije savjetovanja uz mogućnost postavljanja pitanja i sudjelovanja kao da ste tamo. Prisustvovanjem webinaru ostvaruju se brojne uštede za poslodavca i polaznika počevši od vremena, putnih troškova, dnevnica, prehrane itd. Nakon prijave na webinar dobit ćete link s "odobrenjem za pristup". Za pristup je dovoljno imati pristup internetu sa zvučnicima ili slušalicama.

Izvoditelji programa

Ljiljana Amić, dipl.ing.kem.tehn.

(Životopis)

Kome je savjetovanje namijenjeno?

 

  • Direktorima, tehničkim direktorima, rukovoditeljima
  • jedinicama lokalne uprave i samouprave
  • javnim poduzećima.
  • Fizičkim osobama koje upravljaju davateljem javnih usluga gospodarenja otpadom
  • Tvrtkama koje se bave djelatnošću gospodarenja otpadom (sakupljači, obrađivači, reciklažno dvorište ili trgovci otpadom)

 

 
 

 

  • Tvrtkama koje se bave bilo kojim oblikom proizvodnje, reciklaže ili usluge vezane na otpad
  • Poslovođama i rukovoditeljima u komunalnim poduzećima
  • Osobama za gospodarenje otpadom koji žele znati više
  • Svim proizvođačima otpada i posjednicima otpada
     

Upute za plaćanje

Uplate možete izvršiti na organizatora:

eMarker d.o.o.                                           
10000 Zagreb, Remetinečki gaj 23B                     
OIB: 82376202251
IBAN:HR3023600001102746367 ZABA
Tel: +385 99 433 9521
E-mail: info@znr.hr

Za izvršene uplate dobit ćete račun i potvrdu o odslušanom savjetovanju. Samo na zahtjev šaljemo predračun. Za račun su potrebni podaci uplatitelja uključujući OIB.

Pogledajte uvjete prijave i odjave