Savjetovanje ONLINE
Jeste li izradili odluku i cjenik usluge sakupljanja miješanog komunalnog otpada
ONLINE
Microsoft Teams
Vi određujete detalje uspostave
sustava naplate javne usluge za svoju JLS
Zakon o gospodarenju otpadom NN 84/21 kao jedinstven dokument propisuje što čini javnu uslugu, tko su korisnici javne usluge, način obračuna cijene javne usluge te definira obveze korisnika i davatelja javne usluge kao i jedinica lokalne samouprave.
Sada je pred jedinicama lokalne samouprave i komunalnim tvrtkama veliki izazov da u roku od 6 mjeseci od stupanja na snagu Zakona donesu Odluke o javnoj usluzi sakupljanja komunalnog otpada te nakon toga u roku od 3 mjeseca Cjenike usluge prikupljanja miješanog komunalnog otpada te usklade poslovanje s odredbama Zakona.
Naravno sve to mora proći zakonom propisanu proceduru uključujući i javnu raspravu u trajanju od 30 dana što dodatno skraćuje rok za izradu Odluke i Cjenika.
Mnoge odluke sa sobom nose i određene financijske obveze.
Radionice: „Izrada (šprance) Odluke i Cjenika po elementima Zakona za javne usluge sakupljanja komunalnog otpada“
Naravno sve to mora proći zakonom propisanu proceduru uključujući i javno savjetovanje za koje će polaznici dobiti obrasce kako za javno savjetovanje tako i izvješće o provedenom javnom savjetovanju za Odluku i Cjenik.
Na koji način izraditi Odluku te Cjenik za uslugu sakupljanja MKO s ciljem ekonomski održivog poslovanja davatelja javne usluge?
Ciljevi ove radionice su:
- sagledati zakonske obveze u svjetlu načela „onečišćivač plaća“,
- dati smjernice za izradu ili verifikaciju Odluke o sakupljanju komunalnog otpada, s posebnim naglaskom na uspostavu sustava naplate javne usluge te prava i obveze dionika sustava javne usluge.
- dati smjernice za izradu ili verifikaciju Cjenika usluge prikupljanja miješanog komunalnog otpada.
Na facebooku smo otvorili smo grupu Komunalni otpad gdje možete postavljati pitanja i dobiti odgovore oko problema i dobrih rješenja u području postupanja s otpadom.
Grupu možete vidjeti ili joj se pridružiti OVDJE.
Redovna uplata do 16.02.2022. do 20 sati: 1.990,00 € + PDV
Specijalna ponuda za UŽIVO
1.090,00 € + PDV
Za uplate do 16.02.2022. do 16 sati
Izvoditelji programa
Dr.sc. Alen Hadžić
2018. godine obranio je doktorsku disertaciju pod naslovom "Razvoj okolišno prihvatljivog modela gospodarenja otpadom primjenom analize životnog ciklusa". (Životopis)
mr. Robert Kahlina
Više od dvadeset godina radi na rukovodećim poslovima u Zagrebačkom holdingu d.o.o., Podružnici Čistoća vezanim za naplatu javne usluge sakupljanja komunalnog otpada. (Životopis)
Kome je savjetovanje namijenjeno?
- čelnici jedinica lokalne samouprave, djelatnici jedinica lokalne samouprave nadležni za komunalne poslove
- Davatelji javnih usluga, njihove odgovorne osobe i drugi stručnjaci
- Korisnici javnih usluga, udruge za zaštitu potrošača i druge strukovne udruge vezane za ovu tematiku, predstavnici suvlasnika u višestambenim zgradama i dr.
Upute za plaćanje
Uplate možete izvršiti na organizatora:
eMarker d.o.o.
10000 Zagreb, Remetinečki gaj 23B
OIB: 82376202251
IBAN:HR3023600001102746367 ZABA
Tel: +385 99 433 9521
E-mail: info@znr.hr
Za izvršene uplate dobit ćete račun i potvrdu o odslušanom savjetovanju. Samo na zahtjev šaljemo predračun. Za račun su potrebni podaci uplatitelja uključujući OIB.
Pogledajte uvjete prijave i odjave