Potvrda o pohađanju
Jeste li spremni za promjene od 1.1.2025. koje donosi Pravilnik o ambalaži i otpadnoj ambalaži?
Hotel Diplomat, Zagreb i online
Horvatova ul. 35B
Parking osiguran u sklopu hotela bez plaćanja
Pravilnik o ambalaži i otpadnoj ambalaži – od 1. siječnja 2025.?
Proizvođači ambalaže i otpadne ambalaže, trgovci... vrijeme je za prilagodbu!
Od 1. siječnja 2025., primjenjuju se važne izmjene koje donosi novi Pravilnik o ambalaži i otpadnoj ambalaži i...(NN 137/23).
Jeste li se i kako propremili za provedbu odredbi pravilnika kao što su:
- Obvezna naplata laganih plastičnih vrećica krajnjem korisniku od strane Prodavatelja od 1.1.2025.
- Početak rada Registra proizvođača s proširenom odgovornosti: trenutno u testnom radu, početak 1.1.2025.
- Donošenje Odluke iz članka 3. stavak 5. Uredbe o naknadi gospodarenja otpadom i povratnoj naknadi:
- Predvidivi rok donošenja: 1.2.2025.
- Propisat će jedinične naknade za: jednokratnu ambalažu, proizvode s opisa E dodatka III Zakona
- Koeficijente ekomodulacije
- Koeficijente dostave podataka u Registar
4. Ugovori s davateljima javne usluge za sakupljanje reciklabilnog ambalažnog otpada: od 1.1.2025.
5. Uspostava sustava gospodarenja ambalažom od opasnih tvari: od 1.1.2025.
6. Dostava Planova provedbe aktivnosti vezane uz otpad nastao od proizvoda iz popisa E Dodatka III Zakona JP(R)S te izvješća o provedbi planova Fondu za zaštitu okoliša do 1.3.2025.
Ako se niste pripremili, dođite na usavršavanje koje će Vam pomoći da to učinite.
Ako ste se pripremili, dođite na usavršavanje da verificirate rješenja koja ste odabrali.
Tko bi trebao prisustvovati?
Pozivamo sve komunalne tvrtke, jedinice lokalne uprave i samouprave, proizvođače, posjednike ambalaže i otpadne ambalaže, uključujući proizvođače čiji proizvodi postaju opasni ili neopasni otpad, kao i trgovačke lance i trgovce koji na tržište stavljaju proizvode u ambalaži. Pridružite se ovom stručnom seminaru i saznajte sve o novim zakonskim obvezama koje donosi Pravilnik o ambalaži i otpadnoj ambalaži..., a koje stupaju na snagu od 1. siječnja 2025. godine.
Seminaru će voditi stručnjak iz prakse za ovo područje, koji će predstaviti nove obveze, odgovarati na pitanja i detaljno objasniti sve korake nužne za usklađivanje s Pravilnikom.
Trajanje edukacije: 10-15 sati, a raspored rada možete vidjeti OVDJE.
Pripremite svoje poslovanje za nove obveze i osigurajte da ste potpuno usklađeni s novim pravilnikom.
Ovaj seminar pružit će vam sve ključne informacije i alate za prilagodbu, uključujući odgovore na specifična pitanja te pojašnjenja i praktične savjete.
Prijavite se na savjetovanje i olakšate tranziciju vašeg poslovanja u 2025. godinu!
Redovna uplata do 17.12.2024. do 20 sati: 211,00 € + PDV
Specijalna ponuda za UŽIVO
160,00 € + PDV
Za uplate do 17.12.2024. do 16 sati
Redovna uplata za WEBINAR do 17.12.2024. do 20 sati: 211,00 € + PDV
Specijalna ponuda za WEBINAR
96,00 € + PDV
Za uplate do 17.12.2024. do 16 sati
*Webinar je online prisustvovanje savjetovanju iz Vašeg ureda ili kuće (čak i putem mobilnog uređaja ili tableta). Online pratite prijenos zvuka i prezentacije savjetovanja uz mogućnost postavljanja pitanja i sudjelovanja kao da ste tamo. Prisustvovanjem webinaru ostvaruju se brojne uštede za poslodavca i polaznika počevši od vremena, putnih troškova, dnevnica, prehrane itd. Nakon prijave na webinar dobit ćete link s "odobrenjem za pristup". Za pristup je dovoljno imati pristup internetu sa zvučnicima ili slušalicama.
Izvoditelji programa
Dr.sc. Alen Hadžić
2018. godine obranio je doktorsku disertaciju pod naslovom "Razvoj okolišno prihvatljivog modela gospodarenja otpadom primjenom analize životnog ciklusa". (Životopis)
Kome je savjetovanje namijenjeno?
Svim proizvođačima i distributerima proizvoda u ambalaži kao i
|
- Tvrtkama koje se bave bilo kojim oblikom proizvodnje, reciklaže ili usluge vezane na otpad
- Poslovođama i rukovoditeljima u komunalnim poduzećima
- Osobama za gospodarenje otpadom koji žele znati više
- Svim proizvođačima otpada i posjednicima otpada
Za praćenje predavanja ONLINE kod prijave stavite kvačicu na WEBINAR.
Upute za plaćanje
Uplate možete izvršiti na organizatora:
eMarker d.o.o.
10000 Zagreb, Remetinečki gaj 23B
OIB: 82376202251
IBAN:HR3023600001102746367 ZABA
Tel: +385 99 433 9521
E-mail: info@znr.hr
Za izvršene uplate dobit ćete račun i potvrdu o odslušanom savjetovanju. Samo na zahtjev šaljemo predračun. Za račun su potrebni podaci uplatitelja uključujući OIB.
Pogledajte uvjete prijave i odjave