Potvrda o pohađanju

Jeste li spremni za promjene od 1.1.2025. koje donosi Pravilnik o ambalaži i otpadnoj ambalaži?

Jeste li spremni za promjene od 1.1.2025. koje donosi Pravilnik o ambalaži i otpadnoj ambalaži? Popust za ranu uplatu
18.12.2024. od 10-15 sati

Hotel Diplomat, Zagreb i online

Horvatova ul. 35B

Parking osiguran u sklopu hotela bez plaćanja

Saznajte koje novosti i obaveze za trgovce i proizvođače donosi
Pravilnik o ambalaži i otpadnoj ambalaži – od 1. siječnja 2025.?


Proizvođači ambalaže i otpadne ambalaže, trgovci... vrijeme je za prilagodbu!

Od 1. siječnja 2025., primjenjuju se važne izmjene koje donosi novi Pravilnik o ambalaži i otpadnoj ambalaži i...(NN 137/23).

Jeste li se i kako propremili za provedbu odredbi pravilnika kao što su:

  1. Obvezna naplata laganih plastičnih vrećica krajnjem korisniku od strane Prodavatelja od 1.1.2025.
  2. Početak rada Registra proizvođača s proširenom odgovornosti: trenutno u testnom radu, početak 1.1.2025.
  3. Donošenje Odluke iz članka 3. stavak 5. Uredbe o naknadi gospodarenja otpadom i povratnoj naknadi:
    • Predvidivi rok donošenja: 1.2.2025.
    • Propisat će jedinične naknade za: jednokratnu ambalažu, proizvode s opisa E dodatka III Zakona
    • Koeficijente ekomodulacije
    • Koeficijente dostave podataka u Registar

         4.   Ugovori s davateljima javne usluge za sakupljanje reciklabilnog ambalažnog otpada: od 1.1.2025.
         5.   Uspostava sustava gospodarenja ambalažom od opasnih tvari: od 1.1.2025.
         6.   Dostava Planova provedbe aktivnosti vezane uz otpad nastao od proizvoda iz popisa E Dodatka III Zakona JP(R)S te izvješća o provedbi planova Fondu za zaštitu okoliša do 1.3.2025.

Ako se niste pripremili, dođite na usavršavanje koje će Vam pomoći da to učinite.
Ako ste se pripremili, dođite na usavršavanje da verificirate rješenja koja ste odabrali.

Tko bi trebao prisustvovati?
Pozivamo sve komunalne tvrtke, jedinice lokalne uprave i samouprave, proizvođače, posjednike ambalaže i otpadne ambalaže, uključujući proizvođače čiji proizvodi postaju opasni ili neopasni otpad, kao i trgovačke lance i trgovce koji na tržište stavljaju proizvode u ambalaži. Pridružite se ovom stručnom seminaru i saznajte sve o novim zakonskim obvezama koje donosi Pravilnik o ambalaži i otpadnoj ambalaži..., a koje stupaju na snagu od 1. siječnja 2025. godine.

Seminaru će voditi stručnjak iz prakse za ovo područje, koji će predstaviti nove obveze, odgovarati na pitanja i detaljno objasniti sve korake nužne za usklađivanje s Pravilnikom.

Trajanje edukacije: 10-15 sati, a raspored rada možete vidjeti OVDJE.

Pripremite svoje poslovanje za nove obveze i osigurajte da ste potpuno usklađeni s novim pravilnikom.
Ovaj seminar pružit će vam sve ključne informacije i alate za prilagodbu, uključujući odgovore na specifična pitanja te pojašnjenja i praktične savjete.

Vaš profesionalni razvoj je u vašim rukama. Ne dopustite da vas kolege prestignu!
Prijavite se na savjetovanje i olakšate tranziciju vašeg poslovanja u 2025. godinu!
 
 

Redovna uplata do 17.12.2024. do 20 sati: 211,00 € + PDV

Specijalna ponuda za UŽIVO

160,00 € + PDV

Za uplate do 17.12.2024. do 16 sati

Redovna uplata za WEBINAR do 17.12.2024. do 20 sati: 211,00 € + PDV

Specijalna ponuda za WEBINAR

96,00 € + PDV

Za uplate do 17.12.2024. do 16 sati

*Webinar je online prisustvovanje savjetovanju iz Vašeg ureda ili kuće (čak i putem mobilnog uređaja ili tableta). Online pratite prijenos zvuka i prezentacije savjetovanja uz mogućnost postavljanja pitanja i sudjelovanja kao da ste tamo. Prisustvovanjem webinaru ostvaruju se brojne uštede za poslodavca i polaznika počevši od vremena, putnih troškova, dnevnica, prehrane itd. Nakon prijave na webinar dobit ćete link s "odobrenjem za pristup". Za pristup je dovoljno imati pristup internetu sa zvučnicima ili slušalicama.

Izvoditelji programa

Dr.sc. Alen Hadžić

2018. godine obranio je doktorsku disertaciju pod naslovom "Razvoj okolišno prihvatljivog modela gospodarenja otpadom primjenom analize životnog ciklusa". (Životopis)

Kome je savjetovanje namijenjeno?

Svim proizvođačima i distributerima proizvoda u ambalaži kao i

  • Direktorima, tehničkim direktorima, rukovoditeljima
  • jedinicama lokalne uprave i samouprave
  • javnim (komunalnim) poduzećima.
  • Fizičkim osobama koje upravljaju davateljem javnih usluga gospodarenja otpadom
  • Tvrtkama koje se bave djelatnošću gospodarenja otpadom (sakupljači, obrađivači, reciklažno dvorište ili trgovci otpadom)
 
  • Tvrtkama koje se bave bilo kojim oblikom proizvodnje, reciklaže ili usluge vezane na otpad
  • Poslovođama i rukovoditeljima u komunalnim poduzećima
  • Osobama za gospodarenje otpadom koji žele znati više
  • Svim proizvođačima otpada i posjednicima otpada

Za praćenje predavanja ONLINE kod prijave stavite kvačicu na WEBINAR.

 

Upute za plaćanje

Uplate možete izvršiti na organizatora:

eMarker d.o.o.                                           
10000 Zagreb, Remetinečki gaj 23B                     
OIB: 82376202251
IBAN:HR3023600001102746367 ZABA
Tel: +385 99 433 9521
E-mail: info@znr.hr

Za izvršene uplate dobit ćete račun i potvrdu o odslušanom savjetovanju. Samo na zahtjev šaljemo predračun. Za račun su potrebni podaci uplatitelja uključujući OIB.

Pogledajte uvjete prijave i odjave