Seminar iz zaštite okoliša

Jeste li usklađeni s propisima iz zaštite okoliša?

Jeste li usklađeni s propisima iz zaštite okoliša? Specijalna ponuda Jeste li usklađeni s propisima iz zaštite okoliša?
02.10.2020. od 09:00h

Hotel "I", Zagreb

Ive Robića 2, Zagreb

Prikaži na karti
Online prijava

"Bolnije od učenja na iskustvu je ne učenje iz iskustva"
                                                                           Archibald MacLeich
 

Jeste li usklađeni s propisima iz zaštite okoliša?
 
U poslovanju svake tvrtke uvijek postoji određena doza straha od inspekcijskog nadzora. No ukoliko steknete uvid u to što se od Vas očekuje i kako se uskladiti s trenutno važećim propisima tada će strah postati bezrazložan. Sve više se teži certificiranju i prihvaćanju zelenih tehnologija ali već i odvajanje otpada na mjestu nastanka, uz rivremeno skladištenje s propisnim označavanjem i vođenjem evidencije o nastanku i tijeku otpada korak je prema ispravnom postupanju.
Na ovom seminaru saznajte gdje pronaći sve važeće propise, određene Zahtjeve za prijavu kao i obrasce koje ste dužni voditi i/ili dostavljati u nadležna tijela. Doznajte i kako pravilno gospodariti vlastitim proizvodnim otpadom te tko su dionici u sustavu i kako doći do njih odnosno provjeriti njihove dozvole i slično.
Pravilno i ažurno vođenje podataka o nastanku i tijeku otpada te predavanje raznih obrazaca u određenom razdoblju također je vrlo važno i najčešći je problem, a uz nekoliko praktičnih primjera, koje ćete dobiti, sve mnogo lakše. Bitno je znati i koje su obveze proizvođača proizvoda u odnosu na proizvođača otpada (uvoz/izvoz, prijave podataka u ROO, Fond i Ministarstvo.).
Uz sve navedeno ako imate pripremljenu dokumentaciju sa potrebnim imenovanjima odgovornih osoba, pojasnit ćemo Vam i tijek inspekcijskog nadzora kao i mjere koje mogu biti izrečene prilikom nadzora te kako izbjeći najčešće pogreške i moguće kazne.
Ukoliko želite biti usklađeni i propisno gospodariti svojim otpadom mi ćemo Vam pomoći i bitno skratiti vrijeme potrebno da sami prođete sve propise, a tada ni dolazak inspekcije neće biti nikakav problem.
Tko će se brinuti za vaš profesionalni razvoj i odgovornost koju imate za posao koji obavljate ako ne vi sami?
Od vas očekujemo da iskoristite ovu jedinstvenu priliku u izgradnji kompetencija i prijavite se online ili osobno pozivom.

 
Ministarstvo zaštite okoliša i prirode izdalo je ovlaštenje (vidjeti ovdje) temeljem kojeg "Marker obrt za informatiku i dizajn" može provoditi izobrazbe o gospodarenju otpadom (koje su privremeno obustavljene). 
 
Raspored rada  (09:00 do 16:00 sati)
 
09:00 – 10:15 Zakonski okvir uz odvajanje i razdvajanje otpada na mjestu nastanka
10:15 – 10:45 Propisno skladištenje i označavanje otpada te vođenje evidencije o otpadu
10:45 – 11:00 Stanka za osvježenje
11:00 – 12:00 Praktični primjeri vođenja evidencije o otpadu (ONTO, PL-O  i dr.)
12:00 – 13:00 Ručak
13:00 – 14:00 Obveze proizvođača proizvoda i proizvođača otpada (uvoz/izvoz otpada, prijave podataka u ROO, Fond i Ministarstvo)
14:00 – 15:00 Tijek inspekcijskog nadzora i najčešće pogreške obveznika
15:00 – 15:30 Pitanja i odgovori
* * *
Evo što ćemo vam dati:

Proći ćemo i kroz obveze vođenja evidencija i prijavu podataka u propisane registre te naučiti kako pristupiti bazama podataka gdje možemo provjeriti valjanost važenja ovlaštenja koje moraju imati pravne ili fizičke osobe-obrtnici koje preuzimaju ili gospodare otpadom.

Od inspektora zaštite okoliša saznat ćemo i koje su najčešće pogreške koje posjednici otpada rade te kako ih otkloniti. Proći ćemo i kroz tijek inspekcijskog nadzora a kroz pitanja i odgovore odagnat ćemo eventualne nedoumice i odgovoriti na specifične situacije koje se odnose baš na vaš slučaj.
 

Za više polaznika iz iste tvrtke ili organizacije odobravamo dodatni popust od 100 kn s PDV-om/narednom polazniku.

 

Svakog polaznika očekuje poklon iz srca Slavonije!
 

Redovna uplata do 01.10.2020. do 20 sati: 2.900,00 kn + PDV

SPECIJALNA PONUDA

1.590,00 kn + PDV

Za uplate do 30.09.2020. do 16 sati

Izvoditelji programa

dr. sc. Branimir Fuk, dipl. ing. rud.

viši inspektor zaštite okoliša (Životopis)

Kome je savjetovanje namijenjeno?

  • Direktorima, tehničkim direktorima, rukovoditeljima i odgovornim osobama u komunalnim tvrtkama i djelatnosti gospodarenja otpadom i/ili njihovim zamjenicima
  • jedinicama lokalne uprave i samouprave
  • javnim poduzećima.
  • Fizičkim osobama koje upravljaju davateljem javnih usluga gospodarenja otpadom
  • Tvrtkama koje se bave djelatnošću gospodarenja otpadom (skladište vlastiti otpad, energetski oporabitelj, reciklažno dvorište ili trgovci otpadom)
  • Svima koji nešto rade s otpadom, a nemaju osobe koje znaju kako postupati s otpadom i   dokumentacijom
  • Osobama koje žele ojačati svoje kompetencije i povećati šanse na tržištu rada
  • ovlaštenim osobama za gospodarenje otpadom
  • Tvrtkama koje se bave bilo kojim oblikom proizvodnje, reciklaže ili usluge vezane na otpad
  • Poslovođama i rukovoditeljima u komunalnim poduzećima
  • Povjerenicima za gospodarenje otpadom i njihovim zamjenicima koji žele znati više
  • Odgovornim osobama za gospodarenje otpadom koji žele znati više
  • svim proizvođačima otpada i posjednicima otpada

Upute za plaćanje

Uplate možete izvršiti na organizatora:
Marker, obrt za informatiku i dizajn,
Sv. Duha 13, 34000 Požega

OIB: 94496076510

Tel/fax: 01 2020 294
E-mail: info@znr.hr
Mob: 099 433 9521

Žiro-račun/IBAN:
HR8323600001101951759 (ZABA)

Za izvršene uplate dobit ćete račun i potvrdu o odslušanom savjetovanju. Samo na zahtjev šaljemo predračun. Za račun su potrebni podaci uplatitelja uključujući OIB.

Pogledajte uvjete prijave i odjave