Potvrda o pohađanju

Kako izbjeći najčešće pogreške kod izvješćivanja o gospodarenju otpadom

Kako izbjeći najčešće pogreške kod izvješćivanja o gospodarenju otpadom Popust za ranu uplatu
30.rujna 2025. od 10-15 sati

Hotel Diplomat, Zagreb i ONLINE

Horvatova ul. 35B, Zagreb

Parking osiguran u sklopu hotela, bez plaćanja

Želim se prijaviti.

 Čuvajmo Zemlju i prirodu na njoj, jer ih nismo naslijedili od svojih djedova i očeva, nego smo ih posudili od svojih potomaka. Poglavica Bik Koji Sjedi

Svi smo proizvođači otpada!
 
Izobrazba o gospodarenju otpadom više nije obvezna ali je obvezno ispravno postupanje s otpadom te uredno vođenje evidencija i prijava u registre.

S NAMA NISTE SAMI!
 
Evidentiranje i izvješćivanje o gospodarenju otpadom zakonska je obveza svih subjekata koji sudjeluju u njegovom nastanku, sakupljanju, prijevozu i obradi.
Pogreške se najčešće događaju zbog nedovoljnog razumijevanja što se u koji dio unosi i kako povezati podatke s evidencijama otpada.
 
Analizirajući pogreške koje se događaju u zadnje dvije godine, osmislili smo ovo usavršavanje kao praktični vodič koji, korak po korak, obrađuje ovih 5 važnih tema:
  1. pregled zakonskih obveza i pojmova koji se koriste u obrascima
  2. kako popuniti obrazac NO – tko je obveznik, kako evidentirati nastanak otpada po ključnim brojevima i količinama,
  3. kako popuniti obrazac SO – što znači skladištenje i kada ga treba prijaviti,
  4. kako ispravno unijeti podatke u obrazac OZO – kako prikazati količine obrađenog otpada prema tehnološkim postupcima gospodarenja otpadom i odložene količine otpada
  5. koje su najčešće greške i kako ih izbjeći. Cilj edukacije je jednostavno i razumljivo prikazati kako pravilno popuniti obrasce SO, OZO i NO unutar Registra onečišćavanja okoliša (ROO).
 

Unatoč dostupnim uputama, mnogi obveznici i dalje pogrešno interpretiraju pravila vođenja evidencija i prijave podataka u ROO obrazac.
Ovo usavršavanje obuhvaća način unosa podataka o otpadu i popunjavanje ROO obrasca – posebno dijelova SO (skladištenje otpada), OZO (opskrba/zbrinjavanje otpada) i NO (nastanak otpada).

Da biste mogli ispravno postupati nužno je usavršavanje jer bez temeljnih znanja i informacija o vrstama i karakteristikama otpada, o njihovim tehnološkim svojstvima, kataloškim brojevima i tehnološkim postupcima obrade, vrlo teško ćete se moći nositi s ispravnim postupanjem s otpadom, obaveznim evidencijama i prijavama u registre.
Osobe zadužene za brigu o otpadu, najčešće nisu imale priliku steći ova znanja u redovnom obrazovanju pa se na razne načine snalaze jer su odgovorne za zakonito postupanje s otpadom.
Ako ste osoba zadužena za brigu o gospodarenju otpadom u tvrtci ili ustanovi u kojoj radite, evo prilike da steknete neophodna znanja kako biste te poslove uspješno obavljali.

Na ovom usavršavanju saznajte ključne korake i postupke u lancu gospodarenja otpadom te koje su evidencije i obveze pojedinih aktera u lancu nastanka i zbrinjavanja otpada. 
Polaznici će dobiti POTVRDU o pohađanju. 
Opširnije pogledajte OVDJE

Raspored rada  (10:00 do 15:00 sati) je OVDJE.
 
 
Vaš profesionalni razvoj je u vašim rukama. Ne dopustite da vas kolege prestignu!
Prijavite se na savjetovanje i osnažite svoje kompetencije za čišću budućnost.


Za polaznike uživo smo osigurali: potvrde, osvježenje u stanci, prezentacije s prilozima u elektronskoj formi, blok za pisanje i kemijsku.
Za online polaznike smo osigurali: potvrde, prezentacije i priloge u elektronskoj formi.
Za drugog i svakog idućeg polaznika iz iste tvrtke dajemo dodatni popust od 10,00 € s PDV
*** Parking je osiguran u sklopu objekta, bez naplate. 

Za praćenje predavanja ONLINE kod prijave stavite kvačicu na WEBINAR.
_______________________________________________________________________________________

 

Redovna uplata do 29.09.2025. do 20 sati: 252,00 € + PDV

Specijalna ponuda za UŽIVO

200,00 € + PDV

Za uplate do 27.09.2025. do 16 sati

Redovna uplata za WEBINAR do 29.09.2025. do 20 sati: 252,00 € + PDV

Specijalna ponuda za WEBINAR

160,00 € + PDV

Za uplate do 27.09.2025. do 16 sati

*Webinar je online prisustvovanje savjetovanju iz Vašeg ureda ili kuće (čak i putem mobilnog uređaja ili tableta). Online pratite prijenos zvuka i prezentacije savjetovanja uz mogućnost postavljanja pitanja i sudjelovanja kao da ste tamo. Prisustvovanjem webinaru ostvaruju se brojne uštede za poslodavca i polaznika počevši od vremena, putnih troškova, dnevnica, prehrane itd. Nakon prijave na webinar dobit ćete link s "odobrenjem za pristup". Za pristup je dovoljno imati pristup internetu sa zvučnicima ili slušalicama.

Izvoditelji programa

Ida Bulić, univ. mag. ing. sec.

Administracija i praćenje sustava gospodarenja otpdom. (Životopis)

Kome je savjetovanje namijenjeno?

  • Direktorima, tehničkim direktorima, rukovoditeljima
  • jedinicama lokalne uprave i samouprave
  • javnim poduzećima.
  • Fizičkim osobama koje upravljaju davateljem javnih usluga gospodarenja otpadom
  • Tvrtkama koje se bave djelatnošću gospodarenja otpadom (sakupljači, obrađivači, reciklažno dvorište ili trgovci otpadom)

 

 
 
  • Tvrtkama koje se bave bilo kojim oblikom proizvodnje, reciklaže ili usluge vezane na otpad
  • Poslovođama i rukovoditeljima u komunalnim poduzećima
  • Osobama za gospodarenje otpadom koji žele znati više
  • Svim proizvođačima otpada i posjednicima otpada
     

Upute za plaćanje

Uplate možete izvršiti na organizatora:

eMarker d.o.o.                                           
10000 Zagreb, Remetinečki gaj 23B                     
OIB: 82376202251
IBAN:HR3023600001102746367 ZABA
Tel: +385 99 433 9521
E-mail: info@znr.hr

Za izvršene uplate dobit ćete račun i potvrdu o odslušanom savjetovanju. Samo na zahtjev šaljemo predračun. Za račun su potrebni podaci uplatitelja uključujući OIB.

Pogledajte uvjete prijave i odjave