Potvrda o pohađanju
Kako izbjeći najčešće pogreške kod izvješćivanja o gospodarenju otpadom

Hotel Diplomat, Zagreb i ONLINE
Horvatova ul. 35B, Zagreb
Parking osiguran u sklopu hotela, bez plaćanja
Čuvajmo Zemlju i prirodu na njoj, jer ih nismo naslijedili od svojih djedova i očeva, nego smo ih posudili od svojih potomaka. Poglavica Bik Koji Sjedi
S NAMA NISTE SAMI!
- pregled zakonskih obveza i pojmova koji se koriste u obrascima
- kako popuniti obrazac NO – tko je obveznik, kako evidentirati nastanak otpada po ključnim brojevima i količinama,
- kako popuniti obrazac SO – što znači skladištenje i kada ga treba prijaviti,
- kako ispravno unijeti podatke u obrazac OZO – kako prikazati količine obrađenog otpada prema tehnološkim postupcima gospodarenja otpadom i odložene količine otpada
- koje su najčešće greške i kako ih izbjeći. Cilj edukacije je jednostavno i razumljivo prikazati kako pravilno popuniti obrasce SO, OZO i NO unutar Registra onečišćavanja okoliša (ROO).
Unatoč dostupnim uputama, mnogi obveznici i dalje pogrešno interpretiraju pravila vođenja evidencija i prijave podataka u ROO obrazac.
Ovo usavršavanje obuhvaća način unosa podataka o otpadu i popunjavanje ROO obrasca – posebno dijelova SO (skladištenje otpada), OZO (opskrba/zbrinjavanje otpada) i NO (nastanak otpada).
Na ovom usavršavanju saznajte ključne korake i postupke u lancu gospodarenja otpadom te koje su evidencije i obveze pojedinih aktera u lancu nastanka i zbrinjavanja otpada.
Polaznici će dobiti POTVRDU o pohađanju.
Prijavite se na savjetovanje i osnažite svoje kompetencije za čišću budućnost.
Za polaznike uživo smo osigurali: potvrde, osvježenje u stanci, prezentacije s prilozima u elektronskoj formi, blok za pisanje i kemijsku.
Za online polaznike smo osigurali: potvrde, prezentacije i priloge u elektronskoj formi.
Za drugog i svakog idućeg polaznika iz iste tvrtke dajemo dodatni popust od 10,00 € s PDV
*** Parking je osiguran u sklopu objekta, bez naplate.
Za praćenje predavanja ONLINE kod prijave stavite kvačicu na WEBINAR.
_______________________________________________________________________________________
Redovna uplata do 29.09.2025. do 20 sati: 252,00 € + PDV
Specijalna ponuda za UŽIVO
200,00 € + PDV
Za uplate do 27.09.2025. do 16 sati
Redovna uplata za WEBINAR do 29.09.2025. do 20 sati: 252,00 € + PDV
Specijalna ponuda za WEBINAR
160,00 € + PDV
Za uplate do 27.09.2025. do 16 sati
*Webinar je online prisustvovanje savjetovanju iz Vašeg ureda ili kuće (čak i putem mobilnog uređaja ili tableta). Online pratite prijenos zvuka i prezentacije savjetovanja uz mogućnost postavljanja pitanja i sudjelovanja kao da ste tamo. Prisustvovanjem webinaru ostvaruju se brojne uštede za poslodavca i polaznika počevši od vremena, putnih troškova, dnevnica, prehrane itd. Nakon prijave na webinar dobit ćete link s "odobrenjem za pristup". Za pristup je dovoljno imati pristup internetu sa zvučnicima ili slušalicama.
Izvoditelji programa
Ida Bulić, univ. mag. ing. sec.
Administracija i praćenje sustava gospodarenja otpdom. (Životopis)
Kome je savjetovanje namijenjeno?
|
|
|||
Upute za plaćanje
Uplate možete izvršiti na organizatora:
eMarker d.o.o.
10000 Zagreb, Remetinečki gaj 23B
OIB: 82376202251
IBAN:HR3023600001102746367 ZABA
Tel: +385 99 433 9521
E-mail: info@znr.hr
Za izvršene uplate dobit ćete račun i potvrdu o odslušanom savjetovanju. Samo na zahtjev šaljemo predračun. Za račun su potrebni podaci uplatitelja uključujući OIB.
Pogledajte uvjete prijave i odjave