Potvrda o pohađanju

Novi pravilnik i ishođenje dozvola za gospodarenje otpadom

Novi pravilnik i ishođenje dozvola za gospodarenje otpadom Popust za ranu uplatu
10. ožujka 2023. od 9-16 sati

Hotel Diplomat, Zagreb

Horvatova ul. 35B, Zagreb

Prikaži na karti

Parking osiguran bez plaćanja


Ne morate sve sami.


22.09.2022. stupio je na snagu novi Pravilnik o gospodarenju otpadom  (NN 106/22)
koji na drugačiji način regulira ishođenje novih dozvola za gospodarenje otpadom.

Istekom važenja sadašnjih dozvola svi obveznici dužni su ishoditi nove dozvole ili upise u odgovarajuće očevidnike (sakupljača, oporabitelja, nusproizvoda, ukidanja stausa otpada).

Pravilnik također donosi niz novosti i obveza proizvođača/posjednika otpada, obveze vezane za javnu uslugu sakupljanja komunalnog otpada te pravnih osoba koje gospodare otpadom, a napose sakupljačima otpada.

Uspješnost sustava javne usluge ne mjeri se samo postotkom odvojenog sakupljanja otpada. 
U konačnici, bitna je cijena koju plaćaju građani za kvalitetu usluge koju dobivaju. 
Imajući u vidu značaj javne usluge sakupljanja komunalnog otpada za ostvarnje ciljeva gospdarenja otpadom i cjelokupni sustav, jedan dio radionice posvetit ćemo toj temi.

Posebnosti vođenja podataka o gospodarenju otpadom u sklopu javne usluge, dozvolbena dokumentacija, obrada glomaznog otpada, reciklažna i mobilna reciklažna dvorišta, teme su koje ćemo detaljno obraditi. Posebno ćemo se osvrnuti na obveze Fonda za zaštitu okoliša u dijelu financiranja javne usluge.
 

Ne morate sve sami. Evo što ćemo vam dati: OVDJE
Za polaznike (uživo) smo osigurali: osvježenje i ručak u stanci u restoranu BIG MAMA, te mape s prezentacijama, blok za pisanje i kemijsku.
Za drugog i svakog idućeg polaznika iz iste tvrtke dajemo dodatni popust od 13,75 €.
 
Kroz pitanja i odgovore odagnat ćemo vaše eventualne nedoumice i odgovoriti na specifične situacije koje se odnose baš na vaš slučaj.

Polaznici će dobiti POTVRDU o pohađanju. 
Za praćenje predavanja ONLINE kod prijave stavite kvačicu na WEBINAR.
 

Vaš profesionalni razvoj je u vašim rukama. Ne dopustite da vas kolege prestignu!
Prijavite se na savjetovanje i osnažite svoje kompetencije za sigurniju budućnost.

 

Redovna uplata do 09.03.2023. do 20 sati: 252,00 € + PDV

Specijalna ponuda za UŽIVO

184,00 € + PDV

Za uplate do 08.03.2023. do 16 sati

Redovna uplata za WEBINAR do 09.03.2023. do 20 sati: 252,00 € + PDV

Specijalna ponuda za WEBINAR

144,80 € + PDV

Za uplate do 08.03.2023. do 16 sati

*Webinar je online prisustvovanje savjetovanju iz Vašeg ureda ili kuće (čak i putem mobilnog uređaja ili tableta). Online pratite prijenos zvuka i prezentacije savjetovanja uz mogućnost postavljanja pitanja i sudjelovanja kao da ste tamo. Prisustvovanjem webinaru ostvaruju se brojne uštede za poslodavca i polaznika počevši od vremena, putnih troškova, dnevnica, prehrane itd. Nakon prijave na webinar dobit ćete link s "odobrenjem za pristup". Za pristup je dovoljno imati pristup internetu sa zvučnicima ili slušalicama.

Izvoditelji programa

Ljiljana Amić, dipl.ing.kem.tehn.

(Životopis)

Dr.sc. Alen Hadžić

2018. godine obranio je doktorsku disertaciju pod naslovom "Razvoj okolišno prihvatljivog modela gospodarenja otpadom primjenom analize životnog ciklusa". (Životopis)

Kome je savjetovanje namijenjeno?

 

  • Direktorima, tehničkim direktorima, rukovoditeljima
  • jedinicama lokalne uprave i samouprave
  • javnim poduzećima.
  • Fizičkim osobama koje upravljaju davateljem javnih usluga gospodarenja otpadom
  • Tvrtkama koje se bave djelatnošću gospodarenja otpadom (sakupljači, obrađivači, reciklažno dvorište ili trgovci otpadom)

 

 
 

 

  • Tvrtkama koje se bave bilo kojim oblikom proizvodnje, reciklaže ili usluge vezane na otpad
  • Poslovođama i rukovoditeljima u komunalnim poduzećima
  • Osobama za gospodarenje otpadom koji žele znati više
  • Svim proizvođačima otpada i posjednicima otpada
     

Upute za plaćanje

Uplate možete izvršiti na organizatora:

eMarker d.o.o.                                           
10000 Zagreb, Remetinečki gaj 23B                     
OIB: 82376202251
IBAN:HR3023600001102746367 ZABA
Tel: +385 99 433 9521
E-mail: info@znr.hr

Za izvršene uplate dobit ćete račun i potvrdu o odslušanom savjetovanju. Samo na zahtjev šaljemo predračun. Za račun su potrebni podaci uplatitelja uključujući OIB.

Pogledajte uvjete prijave i odjave