Potvrda o pohađanju
Novi pravilnik i ishođenje dozvola za gospodarenje otpadom
Ne morate sve sami.
22.09.2022. stupio je na snagu novi Pravilnik o gospodarenju otpadom (NN 106/22)
koji na drugačiji način regulira ishođenje novih dozvola za gospodarenje otpadom.
Istekom važenja sadašnjih dozvola svi obveznici dužni su ishoditi nove dozvole ili upise u odgovarajuće očevidnike (sakupljača, oporabitelja, nusproizvoda, ukidanja stausa otpada).
Pravilnik također donosi niz novosti i obveza proizvođača/posjednika otpada, obveze vezane za javnu uslugu sakupljanja komunalnog otpada te pravnih osoba koje gospodare otpadom, a napose sakupljačima otpada.
Uspješnost sustava javne usluge ne mjeri se samo postotkom odvojenog sakupljanja otpada.
U konačnici, bitna je cijena koju plaćaju građani za kvalitetu usluge koju dobivaju.
Imajući u vidu značaj javne usluge sakupljanja komunalnog otpada za ostvarnje ciljeva gospdarenja otpadom i cjelokupni sustav, jedan dio radionice posvetit ćemo toj temi.
Posebnosti vođenja podataka o gospodarenju otpadom u sklopu javne usluge, dozvolbena dokumentacija, obrada glomaznog otpada, reciklažna i mobilna reciklažna dvorišta, teme su koje ćemo detaljno obraditi. Posebno ćemo se osvrnuti na obveze Fonda za zaštitu okoliša u dijelu financiranja javne usluge.
Polaznici će dobiti POTVRDU o pohađanju.
Vaš profesionalni razvoj je u vašim rukama. Ne dopustite da vas kolege prestignu!
Prijavite se na savjetovanje i osnažite svoje kompetencije za sigurniju budućnost.
Redovna uplata do 09.03.2023. do 20 sati: 252,00 € + PDV
Specijalna ponuda za UŽIVO
184,00 € + PDV
Za uplate do 08.03.2023. do 16 sati
Redovna uplata za WEBINAR do 09.03.2023. do 20 sati: 252,00 € + PDV
Specijalna ponuda za WEBINAR
144,80 € + PDV
Za uplate do 08.03.2023. do 16 sati
*Webinar je online prisustvovanje savjetovanju iz Vašeg ureda ili kuće (čak i putem mobilnog uređaja ili tableta). Online pratite prijenos zvuka i prezentacije savjetovanja uz mogućnost postavljanja pitanja i sudjelovanja kao da ste tamo. Prisustvovanjem webinaru ostvaruju se brojne uštede za poslodavca i polaznika počevši od vremena, putnih troškova, dnevnica, prehrane itd. Nakon prijave na webinar dobit ćete link s "odobrenjem za pristup". Za pristup je dovoljno imati pristup internetu sa zvučnicima ili slušalicama.
Izvoditelji programa
Ljiljana Amić, dipl.ing.kem.tehn.
Dr.sc. Alen Hadžić
2018. godine obranio je doktorsku disertaciju pod naslovom "Razvoj okolišno prihvatljivog modela gospodarenja otpadom primjenom analize životnog ciklusa". (Životopis)
Kome je savjetovanje namijenjeno?
|
|
|||
Upute za plaćanje
Uplate možete izvršiti na organizatora:
eMarker d.o.o.
10000 Zagreb, Remetinečki gaj 23B
OIB: 82376202251
IBAN:HR3023600001102746367 ZABA
Tel: +385 99 433 9521
E-mail: info@znr.hr
Za izvršene uplate dobit ćete račun i potvrdu o odslušanom savjetovanju. Samo na zahtjev šaljemo predračun. Za račun su potrebni podaci uplatitelja uključujući OIB.
Pogledajte uvjete prijave i odjave