Potvrda o pohađanju

Optimalno korištenje e-ONTO sustava

Optimalno korištenje e-ONTO sustava Last minute ponuda
15.06.2023. od 10-15 sati

Hotel Diplomat i ONLINE (Teams)

Horvatova ul. 35B, Zagreb

Prikaži na karti

Parking osiguran bez plaćanja

Last minute ponuda!


Optimalno korištenje e-ONTO sustava

Poznavanjem mogućnosti ali i ograničenja te pravilnim korištenjem svih funkcionalnosti  e-ONTO sustava dobivate dobar, pouzdan i što je najbolje besplatan alat za unapređenje vlastitog poslovanja.

Iako se čini da se u sustavu e-ONTO samo unesu podatci i dobijemo potrebne evidencije, ako smo sve ažurno vodili, u stvarnosti to nije baš tako. Moramo znati što kako i zašto nešto radimo. Ovo je naročito važno kod većih sustava gdje se podatci unose na više lokacija. Ponekad je potrebno uvesti dodatne evidencije (radi nas samih) kako bismo se lakše snalazili kod izrade godišnjih izvješća.

Da bismo sve to mogli nužno je dobro poznavati sam sustav ali i koristiti informacije iz dodatnih evidencija koje smo sami uspostavili temeljem ranijih iskustava ili preporuka drugih korisnika ili predavača eMarkera.
Zato vas pozivamo na ovo usavršavanje kako biste sebi i svojim suradnicima omogućili optimalno korištenje e-ONTO sustava. 
 
Nećemo teoretizirati. 
Primjeri će biti prikazani na stvarnom
 e-ONTO sustavu komunalnog poduzeća.

Aktivnosti u gospodarenju otpadom zahtijevaju ažurno vođenje propisanih evidencija sukladno zakonskim i podzakonskim propisima kroz sustav elektronskog očevidnika o nastanku i tijeku otpada (e-ONTO). eONTO je složen sustav koji omogućava praćenje tokova otpada od njegova nastanka do konačne obrade. Vođenje eONTO samo u svrhu ispunjavanja zakonske obveze gdje je isti sam sebi svrha ne može se nazvati održivim poslovanjem.
 
Prezentacija će uključivati praktično povezivanje sa stvarnom e-ONTO aplikacijom, gdje ćemo prikazati mogućnosti i korake za popunjavanje, promjenu podataka ili izradu izvješća, uključujući i primjere vođenja propisanih evidencija ovisno o pojedinoj djelatnosti.
Također, cilj radionice je upoznati sudionike s mogućnostima sustava za izradu odgovarajućih izvješća i prijave u Registar onečišćavanja okoliša.
 
Evo što ćemo vam dati: od 10-15 sati OVDJE.


Za polaznike uživo smo osigurali: potvrde, osvježenje u stanci i ručak u restoranu BIG MAMMA, prezentacije s prilozima u elektronskoj formi, blok za pisanje i kemijsku.
Za online polaznike smo osigurali: potvrde, prezentacije i priloge u elektronskoj formi.
Za drugog i svakog idućeg polaznika iz iste tvrtke dajemo dodatni popust od 11,00 €+PDV
*** Parking je osiguran u sklopu hotela bez naplate. 

 

Redovna uplata do 14.06.2023. do 20 sati: 211,00 € + PDV

Specijalna ponuda za UŽIVO

200,00 € + PDV

Za uplate do 14.06.2023. do 16 sati

Redovna uplata za WEBINAR do 14.06.2023. do 20 sati: 211,00 € + PDV

Specijalna ponuda za WEBINAR

160,00 € + PDV

Za uplate do 14.06.2023. do 16 sati

*Webinar je online prisustvovanje savjetovanju iz Vašeg ureda ili kuće (čak i putem mobilnog uređaja ili tableta). Online pratite prijenos zvuka i prezentacije savjetovanja uz mogućnost postavljanja pitanja i sudjelovanja kao da ste tamo. Prisustvovanjem webinaru ostvaruju se brojne uštede za poslodavca i polaznika počevši od vremena, putnih troškova, dnevnica, prehrane itd. Nakon prijave na webinar dobit ćete link s "odobrenjem za pristup". Za pristup je dovoljno imati pristup internetu sa zvučnicima ili slušalicama.

Izvoditelji programa

Dr.sc. Alen Hadžić

2018. godine obranio je doktorsku disertaciju pod naslovom "Razvoj okolišno prihvatljivog modela gospodarenja otpadom primjenom analize životnog ciklusa". (Životopis)

Kristina Plišić mag. ing. oecoing.

2011. godine diplomirala na Fakultetu kemijskog inženjerstva i tehnologije Sveučilišta u Zagrebu, smjer ekoinženjerstvo te stekla zvanje magistra inženjerka ekoinženjerstva. (Životopis)

Kome je savjetovanje namijenjeno?

  • Direktorima, tehničkim direktorima, rukovoditeljima
  • jedinicama lokalne uprave i samouprave
  • javnim (komunalnim) poduzećima.
  • Fizičkim osobama koje upravljaju davateljem javnih usluga gospodarenja otpadom
  • Tvrtkama koje se bave djelatnošću gospodarenja otpadom (sakupljači, obrađivači, reciklažno dvorište ili trgovci otpadom)
 
  • Tvrtkama koje se bave bilo kojim oblikom proizvodnje, reciklaže ili usluge vezane na otpad
  • Poslovođama i rukovoditeljima u komunalnim poduzećima
  • Osobama za gospodarenje otpadom koji žele znati više
  • Svim proizvođačima otpada i posjednicima otpada

Za praćenje predavanja ONLINE kod prijave stavite kvačicu na WEBINAR.

 

Upute za plaćanje

Uplate možete izvršiti na organizatora:

eMarker d.o.o.                                           
10000 Zagreb, Remetinečki gaj 23B                     
OIB: 82376202251
IBAN:HR3023600001102746367 ZABA
Tel: +385 99 433 9521
E-mail: info@znr.hr

Za izvršene uplate dobit ćete račun i potvrdu o odslušanom savjetovanju. Samo na zahtjev šaljemo predračun. Za račun su potrebni podaci uplatitelja uključujući OIB.

Pogledajte uvjete prijave i odjave