Uvjerenje o osposobljavanju
Plan evakuacije i spašavanja, korak po korak


WEBINAR
Last minute ponuda!
Učinite vaše mjesto rada sigurnijim za sve zaposlene, ali i za vaše posjetitelje, kupce i ostale osobe koje se zateknu u vašem prostoru.
Sadašnja situacija uzrokovana potresima i pandemijom korona virusa dovodi nas u situaciju da planove i vježbe radimo zbog sebe i svojih radnika, a ne samo zbog zakonske obveze, što je veliki broj poslodavaca radio.
Imate li planove evakuacije i spašavanja s definiranim zaduženjima i obučenim osobljem?
U zadnje vrijeme svjedoci smo mnogih izvanrednih događaja koji su aktualizirali inače zakonsku potrebu za sve pravne subjekte oko posjedovanja izrađenog Plana evakuacije i spašavanja, kao i obaveznih vježbi koje proizlaze iz tog plana.
Vjerujemo da znate da je izrada Plana evakuacije i spašavanja zakonska obveza za sve pravne subjekte ali kako je bilo dugotrajno vrijeme smanjenih opasnosti mnogi su to stavili u drugi plan, a inspekcije nisu sankcionirale one koji planove nisu imali i nisu provodili vježbe.
Na webinaru ćemo vas, korak po korak, voditi i informirati o svemu što trebate znati kako biste u stvarnoj potrebi što kvalitetnije i operativnije proveli evakuaciju uslijed iznenadnog događaja i eventualno spašavanje nakon evakuacije.
Pokazat ćemo vam, korak po korak, kako napraviti Plan evakuacije, kako provoditi vježbe s različitim scenarijima događaja (potres, požar, eksplozija, teroristički čin i dr.).
Objasnit ćemo vam sve zakonske odredbe po tom pitanju, ali i podučiti o svemu onom što trebate imati provedeno i organizirano u vašem pravnom subjektu (osposobljavanje za voditelja evakuacije, osposobljavanje za prvu pomoć, oprema koju morate imati u pripremi, što nakon izvanrednog događaja i evakuacije i dr.).
Na kraju webinara interaktivno ćemo proći test osposobljavanja za voditelja evakuacije kako bismo sublimirali sve ono o čemu smo pričali.
Temeljem testa svaki će polaznik dobiti
Uvjerenje o osposobljavanju za provođenje evakuacije i spašavanja
za svoj pravni subjekt od strane ovlaštene ustanove.
Želite li više informacija pogledajte OVDJE. Program i raspored rada pogledajte OVDJE.
Redovna uplata do 24.02.2021. do 20 sati: 1.390,00 kn + PDV
SPECIJALNA PONUDA
990,00 kn + PDV
Za uplate do 24.02.2021. do 16 sati
Izvoditelji programa
Krešimir Petlić, dipl.ing.sig.
Kompetencije proizlaze iz 30 godina radnog iskustva i preko 20 godina rada u struci u različitim sustavima od trgovine, ugostiteljstva, građevinarstva preko tvorničke proizvodnje, pa do vođenje vlastite firme za zaštitu na radu. (Životopis)
Potvrđujemo održavanje
Kome je savjetovanje namijenjeno?
|
|
Upute za plaćanje
Uplate možete izvršiti na organizatora:
eMarker d.o.o.
10000 Zagreb, Ive Robića 2
OIB: 82376202251
IBAN:HR3023600001102746367 ZABA
Tel: +385 99 433 9521
E-mail: info@znr.hr
Za izvršene uplate dobit ćete račun i potvrdu o odslušanom savjetovanju. Samo na zahtjev šaljemo predračun. Za račun su potrebni podaci uplatitelja uključujući OIB.
Pogledajte uvjete prijave i odjave