Priznaje se kao stalno stručno usavršavanje
Plan evakuacije i spašavanja na primjeru iz prakse; listopad 2024.
Hotel "Diplomat" i ONLINE (Teams)
Horvatova ul. 35B, Zagreb
Parking osiguran u sklopu hotela, bez plaćanja
Temeljem Pravilnika ovaj program priznaje se kao stalno stručno usavršavanje uz obavezno prijavljivanje putem
Registra OVDJE za sudionike (koji su u obvezi stalnog stručnog usavršavanja stručnjaka ZNR)
"I najgori plan je bolji nego nikakav" NN
Učinite svoje mjesto sigurnim za sve zaposlenike, kao i za svoje posjetitelje, kupce i druge osobe koje se sklone u vaš prostor.
Kroz primjer iz prakse s kompletnom dokumentacijom saznajte kako izraditi planove evakuacije i spašavanja s definiranim odgovornostima.
Trenutna situacija uzrokovana potresima, poplavama, olujama, opasnošću širenja ratnih sukoba i pandemijom korona virusa dovodi nas u situaciju da planiramo i vježbamo zbog sebe i svojih zaposlenika, ali ne samo zbog zakonske obveze (što je do sada radio velik broj poslodavaca) nego zbog povećane vjerojatnosti da će nam stvarno i zatrebati.
Na treningu ćemo odgovoriti na mnoge nejasnoće i dileme tko i kako provodi vježbu evakuacije i spašavanja u objektima s više privatnih pravnih osoba (poslovni tornjevi, trgovački centri, poslovne zgrade).
Znate li koje su to situacije i jeste li to unijeli u svoje protokole.
U zadnje vrijeme svjedoci smo mnogih izvanrednih događaja koji su aktualizirali inače zakonsku potrebu za sve pravne subjekte oko posjedovanja izrađenog Plana evakuacije i spašavanja, kao i obaveznih vježbi koje proizlaze iz tog plana.
Vjerujemo da znate da je izrada Plana evakuacije i spašavanja zakonska obveza za sve pravne subjekte ali kako je bilo dugotrajno vrijeme smanjenih opasnosti mnogi su to stavili u drugi plan, a inspekcije nisu sankcionirale one koji planove nisu imali i nisu provodili vježbe (iako je predviđena kazna).
Na primjeru iz prakse i primjeru kompletne dokumentacije (koju lako prilagodite svojim situacijama), pokazat ćemo vam, korak po korak, kako napraviti Plan evakuacije i kako provoditi vježbe s različitim scenarijima događaja (potres, požar, eksplozija, teroristički čin i dr.).
Objasnit ćemo vam sve zakonske odredbe po ovom pitanju, odnosno poučiti vas o svemu što morate imati provedeno i organizirano u vašoj pravnoj osobi (obuka voditelja evakuacije, obuka prve pomoći, oprema koju morate imati u pripremi, što učiniti nakon izvanredni događaj i evakuacija i Dr.).
Na samom usavršavanju uživo i online putem webinara interaktivno ćemo položiti ispit obuke voditelja evakuacije kako bismo sublimirali sve čemu smo svjedočili.
Na temelju polaganja ispita polaznici će od ovlaštene tvrtke dobiti potvrdu o osposobljenosti za provođenje evakuacije i spašavanja za svoju pravnu osobu.
Za polaznike uživo smo osigurali: potvrde, osvježenje u stanci i ručak, prezentacije s prilozima u elektronskoj formi, blok za pisanje i kemijsku.
Za online polaznike smo osigurali: potvrde, mape s prezentacijama i priloge u elektronskoj formi.
Za drugog i svakog idućeg polaznika iz iste tvrtke dajemo dodatni popust od 10 €.
*** Parking je osiguran u sklopu hotela bez naplate.
____________________________________________________________________________________________________________________
Redovna uplata do 15.10.2024. do 20 sati: 160,00 € + PDV
Specijalna ponuda za UŽIVO
99,20 € + PDV
Za uplate do 14.10.2024. do 16 sati
Redovna uplata za WEBINAR do 15.10.2024. do 20 sati: 160,00 € + PDV
Specijalna ponuda za WEBINAR
64,00 € + PDV
Za uplate do 14.10.2024. do 16 sati
*Webinar je online prisustvovanje savjetovanju iz Vašeg ureda ili kuće (čak i putem mobilnog uređaja ili tableta). Online pratite prijenos zvuka i prezentacije savjetovanja uz mogućnost postavljanja pitanja i sudjelovanja kao da ste tamo. Prisustvovanjem webinaru ostvaruju se brojne uštede za poslodavca i polaznika počevši od vremena, putnih troškova, dnevnica, prehrane itd. Nakon prijave na webinar dobit ćete link s "odobrenjem za pristup". Za pristup je dovoljno imati pristup internetu sa zvučnicima ili slušalicama.
Izvoditelji programa
Krešimir Petlić, dipl.ing.sig.
Kompetencije proizlaze iz 30 godina radnog iskustva i preko 20 godina rada u struci u različitim sustavima od trgovine, ugostiteljstva, građevinarstva preko tvorničke proizvodnje, pa do vođenje vlastite firme za zaštitu na radu. (Životopis)
Kome je savjetovanje namijenjeno?
|
|
Upute za plaćanje
Uplate možete izvršiti na organizatora:
eMarker d.o.o.
10000 Zagreb, Remetinečki gaj 23B
OIB: 82376202251
IBAN:HR3023600001102746367 ZABA
Tel: +385 99 433 9521
E-mail: info@znr.hr
Za izvršene uplate dobit ćete račun i potvrdu o odslušanom savjetovanju. Samo na zahtjev šaljemo predračun. Za račun su potrebni podaci uplatitelja uključujući OIB.
Pogledajte uvjete prijave i odjave