Priznaje se kao stalno stručno usavršavanje

Plan evakuacije i spašavanja na primjeru iz prakse listopad 2025.

Plan evakuacije i spašavanja na primjeru iz prakse listopad 2025. Popust za ranu uplatu
22.10.2025. od 10-13 sati Zagreb/ONLIN

Hotel "Diplomat" i ONLINE (Teams)

Horvatova ul. 35B, Zagreb

Parking osiguran u sklopu hotela, bez plaćanja.

Želim se prijaviti.

Temeljem Pravilnika  ovaj program priznaje se kao stalno stručno usavršavanje uz obavezno prijavljivanje putem
Registra OVDJE 
za sudionike (koji su u obvezi stalnog stručnog usavršavanja stručnjaka ZNR opširnije OVDJE).

NEMA IMPROVIZACIJE KAD SU ŽIVOTI U PITANJU!

"I najgori plan je bolji nego nikakav" NN  

Jeste li stvarno spremni za izvanredne situacije?
Kako bi tada funkcionirao vaš Plan evakuacije i spašavanja?


Poštovani stručnjaci zaštite na radu,
što ako se sutra dogodi potres, požar ili eksplozija – bi li svi u vašoj organizaciji znali kako reagirati?
Dosta poslodavaca gleda na Plan evakuacije i spašavanja kao na birokratsku obvezu, ali kada dođe do stvarne opasnosti, taj plan postaje razlika između spašenih života i katastrofe.

 
Zakonski ste obvezni imati plan, ali… je li vaš plan stvarno upotrebljiv u kriznoj situaciji?
  • Znate li da je u određenim scenarijima najsigurnije ostati u prostoru, a ne bježati?
  • Kako ćete organizirati evakuaciju ako ste u poslovnoj zgradi s više pravnih subjekata?
  • Jeste li i kada posljednji put testirali svoj plan kroz vježbu?

    Trenutna situacija uzrokovana potresima, poplavama, olujama, opasnošću širenja ratnih sukoba dovodi nas u situaciju da planiramo i vježbamo zbog sebe i svojih zaposlenika, radi povećane vjerojatnosti da će nam stvarno i zatrebati, a ne samo zbog zakonske obveze.

Na ovom usavršavanju nećemo gubiti vrijeme na teoriju
– radit ćemo na konkretnim rješenjima!
Kroz primjer iz prakse s kompletnom dokumentacijom saznajte kako izraditi planove evakuacije i spašavanja s definiranim odgovornostima.

Na treningu ćemo odgovoriti na mnoge nejasnoće i dileme (tko i kako provodi vježbu evakuacije i spašavanja u objektima s više privatnih pravnih osoba, poslovni tornjevi, trgovački centri, poslovne zgrade...).
 
Na primjeru iz prakse i primjeru kompletne dokumentacije (koju lako prilagodite svojim situacijama), pokazat ćemo vam, korak po korak, kako napraviti Plan evakuacije i kako provoditi vježbe s različitim scenarijima događaja (potres, požar, eksplozija, teroristički čin i dr.).
Objasnit ćemo vam sve zakonske odredbe po ovom pitanju, odnosno poučiti vas o svemu što morate imati provedeno i organizirano u vašoj pravnoj osobi (obuka voditelja evakuacije, obuka prve pomoći, oprema koju morate imati u pripremi, što učiniti nakon izvanrednih događaja i evakuacija i dr.).

Prijavite se već danas i osigurajte da vi i vaša organizacija budete spremni kad
stvarno zatreba na želim se prijaviti ili pozivom na broj 098724367.
 

Program i satnicu  pogledajte OVDJE.  
Ako želite više informacija, pogledajte OVDJE. 
________________________________________________
Za polaznike uživo smo osigurali: potvrde, osvježenje u stanci i ručak, prezentacije s prilozima u elektronskoj formi, blok za pisanje i kemijsku.
Za online polaznike smo osigurali: potvrde, mape s prezentacijama i priloge u elektronskoj formi.
Za drugog i svakog idućeg polaznika iz iste tvrtke dajemo dodatni popust od 10 €.
*** Parking je osiguran u sklopu hotela bez naplate. 

_______________________________________________
 

Redovna uplata do 21.10.2025. do 20 sati: 160,00 € + PDV

Specijalna ponuda za UŽIVO

120,00 € + PDV

Za uplate do 20.10.2025. do 16 sati

Redovna uplata za WEBINAR do 21.10.2025. do 20 sati: 160,00 € + PDV

Specijalna ponuda za WEBINAR

80,00 € + PDV

Za uplate do 20.10.2025. do 16 sati

*Webinar je online prisustvovanje savjetovanju iz Vašeg ureda ili kuće (čak i putem mobilnog uređaja ili tableta). Online pratite prijenos zvuka i prezentacije savjetovanja uz mogućnost postavljanja pitanja i sudjelovanja kao da ste tamo. Prisustvovanjem webinaru ostvaruju se brojne uštede za poslodavca i polaznika počevši od vremena, putnih troškova, dnevnica, prehrane itd. Nakon prijave na webinar dobit ćete link s "odobrenjem za pristup". Za pristup je dovoljno imati pristup internetu sa zvučnicima ili slušalicama.

Izvoditelji programa

Krešimir Petlić, dipl.ing.sig.

Kompetencije proizlaze iz 30 godina radnog iskustva i preko 20 godina rada u struci u različitim sustavima od trgovine, ugostiteljstva, građevinarstva preko tvorničke proizvodnje, pa do vođenje vlastite firme za zaštitu na radu. (Životopis)

Kome je savjetovanje namijenjeno?

  • državne institucije i institucije
  • regionalne uprave i lokalne samouprave
  • banke, agencije, udruge
  • vlasnicima poduzeća/ustanova
  • ravnatelji visokih učilišta, osnovnih i srednjih škola i njihovi ovlašteni predstavnici
  • dječji vrtići i domovi za starije i nemoćne osobe
  • komunalna poduzeća i pružatelji komunalnih usluga
  • vlasnicima poduzeća/ustanove
  • osobe zadužene za evakuaciju i spašavanje direktori / ravnatelji
  • stručnjaci i koordinatori ZNR
  • ovlaštenicima poslodavca za ZNR
  • radničkim povjerenicima za ZNR
  • ovlaštenicima poslodavca za ZNR
  • radničkim povjerenicima za ZNR
  • tehnički direktori i rukovoditelji
  • poslodavci i  obrtnici

Upute za plaćanje

Uplate možete izvršiti na organizatora:

eMarker d.o.o.                                           
10000 Zagreb, Remetinečki gaj 23B                     
OIB: 82376202251
IBAN:HR3023600001102746367 ZABA
Tel: +385 99 433 9521
E-mail: info@znr.hr

Za izvršene uplate dobit ćete račun i potvrdu o odslušanom savjetovanju. Samo na zahtjev šaljemo predračun. Za račun su potrebni podaci uplatitelja uključujući OIB.

Pogledajte uvjete prijave i odjave