Potvrda o pohađanju

Primjena umjetne inteligencije u gospodarenju otpadom

Primjena umjetne inteligencije u gospodarenju otpadom Popust za ranu uplatu
25. lipnja 2025. od 9-15 sati

Hotel Diplomat, Zagreb i ONLINE

Horvatova ul. 35B, Zagreb

Parking osiguran u sklopu hotela, bez plaćanja

Želim se prijaviti.

"Ciljajte prema Mjesecu! Čak i ako ga promašite, završit ćete među zvijezdama.„  Les Brown 
 

Kako primjeniti umjetnu inteligenciju u gospodarenju otpadom?
 
Ova radionica može Vam promijeniti način na koji razmišljate o otpadu!
 
Pozivamo Vas na radionicu koja će pružiti uvid u to kako (umjetna inteligencija UI tehnologije, poput strojnog učenja i analize podataka), mogu poboljšati načine na koje upravljamo otpadom. Prikazat će se praktične primjene UI-a u sortiranju otpada, prediktivnoj analitici, upotrebi pametnih kontejnera, optimizaciji ruta…

Kroz niz prezentacija i interaktivnih rasprava, sudionici će saznati: kako UI može poboljšati operativnu učinkovitost i reciklažne procese, načine na koje UI pomaže u smanjenju troškova kroz optimizaciju ruta i prediktivno održavanje te primjere iz stvarnog svijeta koji pokazuju pozitivne učinke primjene UI-a.

Analizirajući važnost tema u zadnjih 12 mjeseci za vas smo pripremili ovih 5 područja:

  1. Kako prepoznati prilike za primjenu UI u svojoj sredini
  2. Kolika je vaša digitalna spremnost
  3. Kako razviti koncept vlastitog pilot-projekta
  4. Gdje pronaći relevantne partnere i izvore financiranja
  5. Definirati konkretne korake koje bi poduzeće moglo poduzeti u sljedećih 6–12 mjeseci kako bi krenulo s uvođenjem AI rješenja.

Cilj radionice je potaknuti donosioce odluka te ostale dionike u procesu gospodarenja otpadom da razmisle o uvođenju elemenata umjetne inteligencije u vlastito poslovanje kako bi ono bilo učinkovitije i djelotvornije.

Sve gornje korake radit ćemo kroz primjere iz prakse, interaktivne rasprave i praktične alate.

Zato će sudionici, nakon radionice, biti u stanju: razumjeti kako umjetna inteligencija može unaprijediti upravljanje otpadom, identificirati konkretne prilike za primjenu UI u lokalnoj praksi, procijeniti razinu digitalne i organizacijske spremnosti za UI, izraditi koncept pilot-projekta za primjenu UI u vlastitoj sredini te identificirati relevantne partnere, izvore financiranja i tehnologija.

Od Vas očekujem da se prijavite odmah i ne propustite ovu priliku za izgradnju svojih kompetencija i profesionalni napredak.

Prijavite se odmah kako biste ostvarili popust klikom na želim se prijaviti 
ili pozivom na broj 098724367, 
i postanite relevantni za izazove koji dolaze. 

Vaš profesionalni razvoj je u vašim rukama. 
Uložite u osobni razvoj ili mašite kolegama dok vas pretječu.

Svaki polaznik će dobiti PRIRUČNIK u PDF formatu za svakodnevnu upotrebu koji sadrži osnove za početak rada u CHAT GPT-u!

Teme i raspored rada možete vidjeti OVDJE. Radni list samoprocjene možete popuniti i automatski nam dostaviti ONLINE OVDJE ili preuzeti i popuniti za sebe OVDJE.
____________________________________________________________________________
Za polaznike uživo smo osigurali: potvrde, osvježenje u stanci i ručak, priručnik i prezentacije s prilozima u elektronskoj formi, blok za pisanje i kemijsku.
Za online polaznike smo osigurali: potvrde, priručnik i prezentacije i priloge u elektronskoj formi.
Za drugog i svakog idućeg polaznika iz iste tvrtke dajemo dodatni popust od 13,75 €.
*** Parking je osiguran u sklopu hotela bez naplate. 
___________________________________________________________________________

Redovna uplata do 24.06.2025. do 20 sati: 280,00 € + PDV

Specijalna ponuda za UŽIVO

199,00 € + PDV

Za uplate do 23.06.2025. do 16 sati

Redovna uplata za WEBINAR do 24.06.2025. do 20 sati: 280,00 € + PDV

Specijalna ponuda za WEBINAR

190,00 € + PDV

Za uplate do 23.06.2025. do 16 sati

*Webinar je online prisustvovanje savjetovanju iz Vašeg ureda ili kuće (čak i putem mobilnog uređaja ili tableta). Online pratite prijenos zvuka i prezentacije savjetovanja uz mogućnost postavljanja pitanja i sudjelovanja kao da ste tamo. Prisustvovanjem webinaru ostvaruju se brojne uštede za poslodavca i polaznika počevši od vremena, putnih troškova, dnevnica, prehrane itd. Nakon prijave na webinar dobit ćete link s "odobrenjem za pristup". Za pristup je dovoljno imati pristup internetu sa zvučnicima ili slušalicama.

Izvoditelji programa

mr. sc. Velibor Božić, dipl. inf.

magistar informatike s višegodišnjim iskustvom. (Životopis)

Kome je savjetovanje namijenjeno?

  • Direktori, tehnički direktori, menadžeri
  • Jedinice lokalne uprave i samouprave
  • Javna (komunalna) poduzeća.
  • Voditelji i zaposlenici komunalnih poduzeća
  • Stručnjaci za okoliš, tehnologiju i održivi razvoj
  • Donositelji odluka u javnom i privatnom sektoru
  • Inženjeri i IT stručnjaci u sektoru gospodarenja otpadom
  • Fizičke osobe koje upravljaju javnom uslugom gospodarenja otpadom
  • Tvrtke koje se bave gospodarenjem otpadom (sakupljači, prerađivači, reciklažna dvorišta ili trgovci otpadom)
  • Osobama koje su zadužene za unos podataka u sustav eONTO
 

Upute za plaćanje

Uplate možete izvršiti na organizatora:

eMarker d.o.o.                                           
10000 Zagreb, Remetinečki gaj 23B                     
OIB: 82376202251
IBAN:HR3023600001102746367 ZABA
Tel: +385 99 433 9521
E-mail: info@znr.hr

Za izvršene uplate dobit ćete račun i potvrdu o odslušanom savjetovanju. Samo na zahtjev šaljemo predračun. Za račun su potrebni podaci uplatitelja uključujući OIB.

Pogledajte uvjete prijave i odjave