Primjena umjetne inteligencije u poslovanju

Primjena umjetne inteligencije u poslovanju
26.02.2025. od 10-13:15 sati

Hotel Continental Rijeka

Šetalište Andrije Kačića Miošića 1

Javni parking uz hotel uz plaćanje

Želim se prijaviti.

Tradicionalni pristupi u poslovanju više ne mogu pratiti tempo modernog tržišta. 

Povijest pokazuje da inovacije redovito mijenjaju pravila igre. Zanemarivanje AI alata može značiti gubitak relevantnosti, a u konačnici i nestanak s tržišta poslovnog subjekta.
Svjedoci smo da su neke velike tvrtke već doživjele tektonske poremećaje u poslovanju, neke su smanjile aktivnosti ili zatvorile podružnice, a neke su potpuno nestale s tržišta.

Započnite koristiti umjetnu inteligenciju kako ne biste nestali s tržišta.
Još nije kasno ali čekanje je na vašu štetu!

Uhvatite korak s nezaustavljivim promjenama koje donosi AI. 

Pozivamo Vas na edukaciju koja će vas osposobiti za korištenje umjetne inteligencije u poslovanju i time osigurajte budućnost svog poslovanja u sve konkurentnijem svijetu!

Ključne teme edukacije:

  1. Osnove korištenja alata umjetne inteligencije:
          * Otvaranje računa i postavljanje osnovnih postavki.
          * Upoznavanje s korisničkim sučeljem i ključnim funkcionalnostima.

         2. Personalizacija i prilagodba AI alata
                     *Postavljanje modela za različite scenarije poslovanja.
                     *Prilagodba tonova, stilova i odgovora prema specifičnim potrebama.

         3. Praktični primjeri primjene:
                    *  Analiza stvarnih situacija u marketingu, prodaji i korisničkoj podršci.
                    * Prikaz kako personalizacija utječe na krajnje rezultate (npr. konverzije, zadovoljstvo korisnika).

         4. Mjerenje i vrednovanje uspješnosti:
                     * Prikaz rezultata dobivenih različitim stupnjevima personalizacije
                     * Praktične smjernice za daljnje unaprjeđenje modela prilagođenog vama.

        5. Upotreba AI u marketingu, prodaji i korisničkoj podršci.
        6. Etika i odgovornost u korištenju umjetne inteligencije.
        7. Trendovi i budućnost AI tehnologija.

Zašto je AI ključan za opstanak na tržištu odnosno važnost primjene umjetne inteligencije u poslovanju!

  1. Brža prilagodba tržišnim promjenama: AI omogućava prepoznavanje trendova i potreba korisnika u stvarnom vremenu.
  2. Učinkovitost i produktivnost: Automatizirajte ponavljajuće zadatke i fokusirajte se na razvoj inovacija.
  3. Personalizirano korisničko iskustvo: AI omogućava dubinsko razumijevanje vaših korisnika, povećavajući njihovo zadovoljstvo i lojalnost.

Opasnosti za poslovanja koja zanemaruju AI: 

  • Zaostajanje za konkurencijom: Tvrtke koje ne implementiraju AI riskiraju gubitak tržišnog udjela u korist onih koje su agilnije i tehnološki naprednije.
  • Manjak učinkovitosti: Tradicionalni pristupi više ne mogu pratiti tempo modernog tržišta.
  • Nestanak s tržišta: Povijest pokazuje da inovacije redovito mijenjaju pravila igre. Zanemarivanje AI alata može značiti gubitak relevantnosti, a u konačnici i poslovnog opstanka.

Prijavite se odmah kako biste ostvarili popust klikom na želim se prijaviti 
ili pozivom na broj 098724367, 
i postanite relevantni za izazove koji dolaze. 

Vaš profesionalni razvoj je u vašim rukama. 
Uložite u osobni razvoj ili mašite kolegama dok vas pretječu.

Za polaznike uživo smo osigurali: potvrde, osvježenje u stanci i ručak, prezentacije s prilozima u elektronskoj formi, blok za pisanje i kemijsku.
Za online polaznike smo osigurali: potvrde, mape s prezentacijama i priloge u elektronskoj formi.
Za drugog i svakog idućeg polaznika iz iste tvrtke dajemo dodatni popust od 10,00 €.
*** Parking je osiguran u sklopu objekta bez naplate. 

 

Redovna uplata do 25.02.2025. do 20 sati: 280,00 € + PDV

Specijalna ponuda za UŽIVO

199,00 € + PDV

Za uplate do 24.02.2025. do 16 sati

Redovna uplata za WEBINAR do 25.02.2025. do 20 sati: 280,00 € + PDV

Specijalna ponuda za WEBINAR

160,00 € + PDV

Za uplate do 24.02.2025. do 16 sati

*Webinar je online prisustvovanje savjetovanju iz Vašeg ureda ili kuće (čak i putem mobilnog uređaja ili tableta). Online pratite prijenos zvuka i prezentacije savjetovanja uz mogućnost postavljanja pitanja i sudjelovanja kao da ste tamo. Prisustvovanjem webinaru ostvaruju se brojne uštede za poslodavca i polaznika počevši od vremena, putnih troškova, dnevnica, prehrane itd. Nakon prijave na webinar dobit ćete link s "odobrenjem za pristup". Za pristup je dovoljno imati pristup internetu sa zvučnicima ili slušalicama.

Izvoditelji programa

Stručnjaci s praksom u ovom segmentu

Stručnjaci s praksom u ovom segmentu

Kome je savjetovanje namijenjeno?

  • državne institucije i institucije
  • regionalne uprave i lokalne samouprave
  • gospodarske i obrtničke komore
  • vlasnicima poduzeća/ustanova
  • tvrtkama i obrtima u graditeljstvu
  • tvrtkama u hotelijerstvu, ugostiteljstvu i turizmu
  • agencijama za zapošljavanje
  • tvrtkama u području zaštite na radu
  • obrazovnim ustanovama
  • dječji vrtići i domovi za starije i nemoćne osobe
  • komunalna poduzeća i pružatelji komunalnih usluga
  • direktori / ravnatelji
  • tehnički direktori i rukovoditelji
  • stručnjaci i koordinatori ZNR
  • ovlaštenicima poslodavca za ZNR
  • za sudionike koji su u obvezi stalnog stručnog usavršavanja stručnjaka ZNR
  • radničkim povjerenicima za ZNR
  • ovlaštenicima poslodavca za ZNR
  • radničkim povjerenicima za ZNR
  • OPG-ovima
  • tvrtke i  obrtnici

Upute za plaćanje

Uplate možete izvršiti na organizatora:

eMarker d.o.o.                                           
10000 Zagreb, Remetinečki gaj 23B                     
OIB: 82376202251
IBAN:HR3023600001102746367 ZABA
Tel: +385 99 433 9521
E-mail: info@znr.hr

Za izvršene uplate dobit ćete račun i potvrdu o odslušanom savjetovanju. Samo na zahtjev šaljemo predračun. Za račun su potrebni podaci uplatitelja uključujući OIB.

Pogledajte uvjete prijave i odjave