Potvrda o pohađanju

Priprema izvješća o otpadu i sustav eONTO U PRAKSI 25

Priprema izvješća o otpadu i sustav eONTO U PRAKSI 25 Popust za ranu uplatu
21. Veljače 2025. od 10-15 sati

Hotel Diplomat, Zagreb i ONLINE

Horvatova ul. 35B, Zagreb

Parking osiguran u sklopu hotela, bez plaćanja

Želim se prijaviti.
Vezano na evidencije o otpadu postoji obveza izrade godišnjeg izvješća o količinama i vrstama otpada
koje treba izraditi najkasnije do 01.ožujka za prethodnu godinu.

 
Saznajte kako ispravno napraviti izvješće
i kako voditi podatke na ispravan način.
 
 
Od 1.1.2025. godine predviđene su određene izmjene i unaprjeđenja u sustavu eONTO kao i u Registru onečišćavanja okoliša.
Nadalje, iako se čini da se izvješće može dobiti s par klikova po sustavu eONTA, ako smo ažurno vodili propisane evidencije, u stvarnosti to nije baš tako.

Zato je nužno dobro poznavati sam sustav ali i koristiti informacije iz dodatnih evidencija koje smo sami uspostavili temeljem ranijih iskustava ili preporuka drugih korisnika ili predavača eMarkera.

Aktivnosti u gospodarenju otpadom zahtijevaju ažurno vođenje propisanih evidencija sukladno zakonskim i podzakonskim propisima kroz sustav elektronskog očevidnika o nastanku i tijeku otpada (e-ONTO). eONTO je složen sustav koji omogućava praćenje tokova otpada od njegova nastanka do konačne obrade. Vođenje eONTO samo u svrhu ispunjavanja zakonske obveze gdje je isti sam sebi svrha ne može se nazvati održivim poslovanjem. No poznavanjem njegovih mogućnosti ali i ograničenja te pravilnim korištenjem svih funkcionalnosti dobivate dobar, pouzdan i što je najbolje besplatan alat za unapređenje vlastitog poslovanja.

Prezentacija će uključivati praktično povezivanje sa stvarnom eONTO aplikacijom, koja će prikazati mogućnosti i korake za popunjavanje, promjenu podataka ili izradu izvješća, uključujući i primjere vođenja propisanih evidencija ovisno o pojedinoj djelatnosti.
Također, cilj radionice je upoznati sudionike s novostima u vođenju podataka kroz eONTO sustav, s mogućnostima sustava za izradu odgovarajućih izvješća i prijave u Registar onečišćavanja okoliša.

Evo što ćemo vam dati: od 10-15 sati:
 
1. Zakonodavni okvir: 
2. Vođenje očevidnika o nastanku i tijeku otpada
  • Proizvođači otpada (vođenje podataka kroz eONTO sustav - lako, jednostavno i…besplatno!)
  • Sakupljanje otpada - javna usluga (miješani komunalni otpad, biootpad, papir, reciklažna dvorišta/mobilna reciklažna dvorišta, spremnici na javnim površinama i na obračunskom mjestu korisnika usluge, glomazni otpad); komercijalno sakupljanje otpada
  • Obrada otpada: sortiranje, odlaganje, biološka obrada 
  • Izrada izvješća o gospodarenju otpadom sustava eONTO
  • Ograničenja sustava
3. Prijava podataka u Registar onečišćavanja okoliša 

Opširnije pogledajte OVDJE.  
Za više polaznika iz iste tvrtke odobravamo dodatni popust od 13,75 € za svakog narednog polaznika.
 
Tko će se brinuti za vaš profesionalni razvoj i odgovornost
koju imate za posao koji obavljate ako ne vi sami?

Od vas očekujemo da iskoristite ovu jedinstvenu priliku u izgradnji kompetencija
i prijavite se odmah online ili osobno pozivom na broj 098724367.
 
Za praćenje predavanja ONLINE kod prijave stavite kvačicu na WEBINAR.
____________________________________________________________________________
Za polaznike uživo smo osigurali: potvrde, osvježenje u stanci i ručak, prezentacije s prilozima u elektronskoj formi, blok za pisanje i kemijsku.
Za online polaznike smo osigurali: potvrde, mape s prezentacijama i priloge u elektronskoj formi.
Za drugog i svakog idućeg polaznika iz iste tvrtke dajemo dodatni popust od 13,75 €.
*** Parking je osiguran u sklopu hotela bez naplate. 
___________________________________________________________________________
 

Redovna uplata do 20.02.2025. do 20 sati: 252,00 € + PDV

Specijalna ponuda za UŽIVO

196,00 € + PDV

Za uplate do 19.02.2025. do 16 sati

Redovna uplata za WEBINAR do 20.02.2025. do 20 sati: 252,00 € + PDV

Specijalna ponuda za WEBINAR

160,00 € + PDV

Za uplate do 19.02.2025. do 16 sati

*Webinar je online prisustvovanje savjetovanju iz Vašeg ureda ili kuće (čak i putem mobilnog uređaja ili tableta). Online pratite prijenos zvuka i prezentacije savjetovanja uz mogućnost postavljanja pitanja i sudjelovanja kao da ste tamo. Prisustvovanjem webinaru ostvaruju se brojne uštede za poslodavca i polaznika počevši od vremena, putnih troškova, dnevnica, prehrane itd. Nakon prijave na webinar dobit ćete link s "odobrenjem za pristup". Za pristup je dovoljno imati pristup internetu sa zvučnicima ili slušalicama.

Izvoditelji programa

Dr.sc. Alen Hadžić

2018. godine obranio je doktorsku disertaciju pod naslovom "Razvoj okolišno prihvatljivog modela gospodarenja otpadom primjenom analize životnog ciklusa". (Životopis)

Kristina Plišić mag. ing. oecoing.

2011. godine diplomirala na Fakultetu kemijskog inženjerstva i tehnologije Sveučilišta u Zagrebu, smjer ekoinženjerstvo te stekla zvanje magistra inženjerka ekoinženjerstva. (Životopis)

Kome je savjetovanje namijenjeno?

  • Direktori, tehnički direktori, menadžeri
  • jedinice lokalne uprave i samouprave
  • javna (komunalna) poduzeća.
  • Fizičke osobe koje upravljaju javnom uslugom gospodarenja otpadom
  • Tvrtke koje se bave gospodarenjem otpadom (sakupljači, prerađivači, reciklažna dvorišta ili trgovci otpadom)
  • Osobama koje su zadužene za unos podataka u sustav eONTO
 

Upute za plaćanje

Uplate možete izvršiti na organizatora:

eMarker d.o.o.                                           
10000 Zagreb, Remetinečki gaj 23B                     
OIB: 82376202251
IBAN:HR3023600001102746367 ZABA
Tel: +385 99 433 9521
E-mail: info@znr.hr

Za izvršene uplate dobit ćete račun i potvrdu o odslušanom savjetovanju. Samo na zahtjev šaljemo predračun. Za račun su potrebni podaci uplatitelja uključujući OIB.

Pogledajte uvjete prijave i odjave