Savjetovanje iz zaštite osobnih podataka

Službenik za zaštitu osobnih podataka 24- temeljni tečaj

Službenik za zaštitu osobnih podataka 24- temeljni tečaj Specijalna ponuda
13. ožujka 2024. od 8-16. sati

Hotel "Diplomat" i ONLINE (Teams)

Horvatova ul. 35B, Zagreb

Prikaži na karti

Parking osiguran u sklopu hotela, bez plaćanja

Online prijava

"Mnogo ljudi miješa lošu organizaciju sa sudbinom"  Hubbard Kim


Da biste mogli kvalitetno obavljati poslove službenika za zaštitu osobnih podataka nužna je obuka koja vas priprema za zadatak osiguravanja zaštite osobnih podataka u vašoj tvrtci. Ovaj trening pružit će Vam važna znanja vezana uz zaštitu osobnih podataka, kao i praktične vještine potrebne za obavljanje funkcije Službenika za zaštitu osobnih podataka u Vašoj (ili bilo kojoj drugoj) organizaciji.
 
Temeljem Uredbe o zaštiti osobnih podataka i Zakona o zaštiti osobnih podataka imenovan/a sam službenikom/com za zaštitu osobnih podataka.
Uredba predviđa obvezu imenovanja službenika za zaštitu podataka.
Prema čl.37. st. 5. "Službenik za zaštitu podataka imenuje se na temelju stručnih kvalifikacija, a osobito stručnih znanja o pravu i praksama u području zaštite osobnih podataka te sposobnosti izvršavanja zadaća iz članka 39." Uredbe.
Gdje i kako steći stručne kvalifikacije i stručna znanja kad formalne izobrazbe nema i kako će voditelji obrade dokazati da su imenovali osobu koja ima stručna znanja?
Evo prilike: pošaljite ih na ovo savjetovanje uz potvrdu pohađanja. Program i raspored rada možete vidjeti OVDJE.
Službenik za zaštitu osobnih podataka treba obavljati različite poslove jer je dužan osigurati da vaša tvrtka upravlja svim podacima o zaposlenicima, klijentima i poslovnim partnerima u skladu s GDPR-om. 
Uredba i Zakon su definirali koje su obveze službenika, no kako da uspješno obavi ovu dužnost?
Kako da informira i savjetuje voditelja zbirke kad ni sam/a ne znam što im je obveza?
Kako da vodi računa o rizicima kad ne zna koji su?

Svi subjekti koji posjeduju nečije osobne podatke (zaposlenika, učenika, studenata, djece, pacijenata, članova, kupaca, korisnika, suradnika) obvezni su ih štititi te poduzeti propisane mjere i postupke koje propisuju zakoni i Opća uredba - (General Data Protection Regulation – GDPR) koju možete vidjeti ovdje. Unatoč svim poduzetim mjerama, ipak, postoji mogućnost krađe, gubitka, oštećenja ili druge ugroze podataka jer oni mogu biti kompromitirani.
Kako se ponašati u slučaju incidenta (kompromitiranja podataka) tema je našeg treninga.
Nakon incidenta potrebno je i (ponovno) izraditi procjenu utjecaja mjera koje smo poduzeli na zaštitu osobnih podataka. Procjena učinka na zaštitu podataka provodi se kontinuirano, a ne jednom. Tko će to raditi ako ne zna kako? A poslodavac je odgovoran!
 
Kako bi poslodavci ostvarili dokazivost poduzetih radnji na implementaciji Uredbe (edukacija osoblja) svi polaznici dobivaju potvrdu da su odslušali ovaj trening bez naplate.

____________________________________________________________________________________________________________________
Za polaznike uživo smo osigurali: potvrde, osvježenje u stanci i ručak, prezentacije s prilozima u elektronskoj formi, blok za pisanje i kemijsku.
Za online polaznike smo osigurali: potvrde, mape s prezentacijama i priloge u elektronskoj formi.
Za drugog i svakog idućeg polaznika iz iste tvrtke dajemo dodatni popust od 14,00 €.
*** Parking je osiguran u sklopu hotela bez naplate. 
____________________________________________________________________________________________________________________

 

Redovna uplata do 12.03.2024. do 20 sati: 792,00 € | 5.967,32 kn + PDV

SPECIJALNA PONUDA

312,00 € | 2.350,76 kn + PDV

Za uplate do 11.03.2024. do 16 sati

Redovna uplata za WEBINAR do 12.03.2024. do 20 sati: 792,00 € | 5.967,32 kn + PDV

Specijalna ponuda za WEBINAR

288,00 € | 2.169,94 kn + PDV

Za uplate do 11.03.2024. do 16 sati

*Webinar je online prisustvovanje savjetovanju iz Vašeg ureda ili kuće (čak i putem mobilnog uređaja ili tableta). Online pratite prijenos zvuka i prezentacije savjetovanja uz mogućnost postavljanja pitanja i sudjelovanja kao da ste tamo. Prisustvovanjem webinaru ostvaruju se brojne uštede za poslodavca i polaznika počevši od vremena, putnih troškova, dnevnica, prehrane itd. Nakon prijave na webinar dobit ćete link s "odobrenjem za pristup". Za pristup je dovoljno imati pristup internetu sa zvučnicima ili slušalicama.

Izvoditelji programa

Snježana Grgić, dipl.ing.

(Životopis)

Kome je savjetovanje namijenjeno?

Organizacije i ustanove obveznici uskladbe: 

  • Javna poduzeća i javna uprava
  • B2C korporacije *
    •One koje prikupljaju osobne podatke od građana u obavljanju svojih poslovnih procesa;
  • Maloprodaje i supermarketi;
  • Banke / Osiguravatelji / Investicijski fondovi;
  • Fondovi, zdravstvene ustanove i organizacije;
  • B2B korporacije*
    • Koje obrađuju osobne podatke zaposlenika
    •Koje imaju agente koji su B2C
  • Vladine agencije, ustanove, škole, fakulteti
    •Koje su prikupile osobne podatke temeljem svog angažmana
  • Komunalna društva, udruge i savezi

Funkcije uključene u postupak usklađivanja: 

  • Vlasnici poduzeća/agencija
  • Uprave ustanova, udruga, agencija, banaka, štedion.;
  • Vlasnici poslovnih procesa;
  • Marketing službe;
  • Pravna služba i Poslovi usklađenosti;
  • Voditelj informacijske sigurnosti;
  • Službenik za zaštitu i službenik za obradu podataka;
  • Voditelji zbirki podataka
  • Direktori/Voditelji informatike
  • Svi ostali koji prikupljaju osobne podatke
  • Voditelji kadrovski i ljudskih resursa
  • Informatičari

 

 

Upute za plaćanje

Uplate možete izvršiti na organizatora:

eMarker d.o.o.                                           
10000 Zagreb, Remetinečki gaj 23B                     
OIB: 82376202251
IBAN:HR3023600001102746367 ZABA
Tel: +385 99 433 9521
E-mail: info@znr.hr

Za izvršene uplate dobit ćete račun i potvrdu o odslušanom savjetovanju. Samo na zahtjev šaljemo predračun. Za račun su potrebni podaci uplatitelja uključujući OIB.

Pogledajte uvjete prijave i odjave