Jednodnevno savjetovanje
Smanjenje otpada od hrane u ugostiteljstvu i turizmu ožujak 2023.


Vjerujemo da ste upoznati s natječajima u području turizma koje možete vidjeti na linku:
https://mint.gov.hr/NPOO/javni-pozivi-i-natjecaji-22753/22753
No, možda se ne stignete prijaviti zbog nedostatka dokumentacije, kratkog roka ili ne ispunjavanja drugih uvjeta, a ipak želite smanjiti količine otpada od hrane te vas pozivamo na trening radnog naziva "Smanjenje otpada od hrane u ugostiteljstvu i turizmu".
Za ternig od 10 - 16 sati predvidjeli smo slijedeći sadržaj:
-
Zakonodavni okvir gospodarenja otpadom
-
Kategorizacija otpada od hrane
-
Kako započeti aktivnosti na sprečavanju nastanka otpada od hrane u mom objektu
-
identifikacija vrsta i količina otpada koje nastaju obavljanjem ugostiteljske djelatnosti u hotelu po mjestu nastanka
-
sakupljanje
-
godišnja količina
-
godišnja ušteda
-
-
Strategija za smanjenje otpada od hrane
-
Postupanje s otpadom koji ipak ostane nakon provođenja svih mjera
-
razvrstavanje, skladištenje i predaja ovlaštenom sakupljaču
-
-
Evidencije, dokumentacija i prijave podataka o količininama otpada u registre
-
Pitanja i odgovori
Polaznici će dobiti POTVRDU o pohađanju.
Vaš profesionalni razvoj je u vašim rukama. Ne dopustite da vas kolege prestignu!
Prijavite se na savjetovanje i osnažite svoje kompetencije za sigurniju budućnost.
Redovna uplata do 23.03.2023. do 20 sati: 252,00 € | 1.898,69 kn + PDV
SPECIJALNA PONUDA
184,00 € | 1.386,35 kn + PDV
Za uplate do 22.03.2023. do 16 sati
Redovna uplata za WEBINAR do 23.03.2023. do 20 sati: 252,00 € | 1.898,69 kn + PDV
Specijalna ponuda za WEBINAR
144,80 € | 1.091,00 kn + PDV
Za uplate do 22.03.2023. do 16 sati
*Webinar je online prisustvovanje savjetovanju iz Vašeg ureda ili kuće (čak i putem mobilnog uređaja ili tableta). Online pratite prijenos zvuka i prezentacije savjetovanja uz mogućnost postavljanja pitanja i sudjelovanja kao da ste tamo. Prisustvovanjem webinaru ostvaruju se brojne uštede za poslodavca i polaznika počevši od vremena, putnih troškova, dnevnica, prehrane itd. Nakon prijave na webinar dobit ćete link s "odobrenjem za pristup". Za pristup je dovoljno imati pristup internetu sa zvučnicima ili slušalicama.
Kome je savjetovanje namijenjeno?
|
|
|||
Upute za plaćanje
Uplate možete izvršiti na organizatora:
eMarker d.o.o.
10000 Zagreb, Remetinečki gaj 23B
OIB: 82376202251
IBAN:HR3023600001102746367 ZABA
Tel: +385 99 433 9521
E-mail: info@znr.hr
Za izvršene uplate dobit ćete račun i potvrdu o odslušanom savjetovanju. Samo na zahtjev šaljemo predračun. Za račun su potrebni podaci uplatitelja uključujući OIB.
Pogledajte uvjete prijave i odjave