Jednodnevno savjetovanje

Smanjenje otpada od hrane u ugostiteljstvu i turizmu ožujak 2023.

Smanjenje otpada od hrane u ugostiteljstvu i turizmu ožujak 2023. Smanjenje otpada od hrane u ugostiteljstvu i turizmu ožujak 2023.
24.03.2023. 10-16 uživo ZG i ONLINE

Hotel Diplomat, Zagreb

Horvatova ul. 35B, Zagreb

Prikaži na karti

Parking osiguran bez plaćanja

Online prijava

Vjerujemo da ste upoznati s natječajima u području turizma koje možete vidjeti na linku:

https://mint.gov.hr/NPOO/javni-pozivi-i-natjecaji-22753/22753

No, možda se ne stignete prijaviti zbog nedostatka dokumentacije, kratkog roka ili ne ispunjavanja drugih uvjeta, a ipak želite smanjiti količine otpada od hrane te vas pozivamo na trening radnog naziva "Smanjenje otpada od hrane u ugostiteljstvu i turizmu".

Za ternig od 10 - 16 sati predvidjeli smo slijedeći sadržaj:

  1. Zakonodavni okvir gospodarenja otpadom

  2. Kategorizacija otpada od hrane

  3. Kako započeti aktivnosti na sprečavanju nastanka otpada od hrane u mom objektu

    • identifikacija vrsta i količina otpada koje nastaju obavljanjem ugostiteljske djelatnosti u hotelu po mjestu nastanka

    • sakupljanje

    • godišnja količina

    • godišnja ušteda

  4.  Strategija za smanjenje otpada od hrane

  5. Postupanje s otpadom koji ipak ostane nakon provođenja svih mjera

    • razvrstavanje, skladištenje i predaja ovlaštenom sakupljaču

  6. Evidencije, dokumentacija i prijave podataka o količininama otpada u registre

  7. Pitanja i odgovori

Za više polaznika iz iste tvrtke odobravamo dodatni popust od 13,75 € za svakog narednog polaznika.
 
Kroz pitanja i odgovore odagnat ćemo vaše eventualne nedoumice i odgovoriti na specifične situacije koje se odnose baš na vaš slučaj.

Polaznici će dobiti POTVRDU o pohađanju. 
 

Tko će se brinuti za vaš profesionalni razvoj i odgovornost koju imate za posao koji obavljate ako ne vi sami?
Od vas očekujemo da iskoristite ovu jedinstvenu priliku u izgradnji kompetencija i prijavite se online ili osobno pozivom, telefaksom ili poštom.

 

Redovna uplata do 23.03.2023. do 20 sati: 252,00 € | 1.898,69 kn + PDV

SPECIJALNA PONUDA

184,00 € | 1.386,35 kn + PDV

Za uplate do 22.03.2023. do 16 sati

Redovna uplata za WEBINAR do 23.03.2023. do 20 sati: 252,00 € | 1.898,69 kn + PDV

Specijalna ponuda za WEBINAR

144,80 € | 1.091,00 kn + PDV

Za uplate do 22.03.2023. do 16 sati

*Webinar je online prisustvovanje savjetovanju iz Vašeg ureda ili kuće (čak i putem mobilnog uređaja ili tableta). Online pratite prijenos zvuka i prezentacije savjetovanja uz mogućnost postavljanja pitanja i sudjelovanja kao da ste tamo. Prisustvovanjem webinaru ostvaruju se brojne uštede za poslodavca i polaznika počevši od vremena, putnih troškova, dnevnica, prehrane itd. Nakon prijave na webinar dobit ćete link s "odobrenjem za pristup". Za pristup je dovoljno imati pristup internetu sa zvučnicima ili slušalicama.

Izvoditelji programa

Ljiljana Amić, dipl.ing.kem.tehn.

(Životopis)

Kome je savjetovanje namijenjeno?

  • Direktorima, tehničkim direktorima, rukovoditeljima
  • Jedinicama lokalne uprave i samouprave
  • Javnim poduzećima.
  • Fizičkim osobama koje upravljaju davateljem javnih usluga gospodarenja otpadom
  • Tvrtkama koje se bave djelatnošću gospodarenja otpadom (sakupljači, obrađivači, reciklažno dvorište ili trgovci otpadom)

 

 
 
  • Tvrtkama koje se bave bilo kojim oblikom proizvodnje, reciklaže ili usluge vezane na otpad
  • Poslovođama i rukovoditeljima u komunalnim poduzećima
  • Osobama za gospodarenje otpadom koji žele znati više
  • Svim proizvođačima otpada i posjednicima otpada
     

Upute za plaćanje

Uplate možete izvršiti na organizatora:

eMarker d.o.o.                                           
10000 Zagreb, Remetinečki gaj 23B                     
OIB: 82376202251
IBAN:HR3023600001102746367 ZABA
Tel: +385 99 433 9521
E-mail: info@znr.hr

Za izvršene uplate dobit ćete račun i potvrdu o odslušanom savjetovanju. Samo na zahtjev šaljemo predračun. Za račun su potrebni podaci uplatitelja uključujući OIB.

Pogledajte uvjete prijave i odjave