Što donosi novi Pravilnik o gospodarenju otpadom

Što donosi novi Pravilnik o gospodarenju otpadom Što donosi novi Pravilnik o gospodarenju otpadom
03.12.2020.

WEBINAR

     "Bolnije od učenja na iskustvu je ne učenje iz iskustva"
                                                                     Archibald MacLeich

Kada, kako i zašto mijenjati Elaborat gospodarenja otpadom?
Nova dozvola za gospodarenje otpadom?
Koliko će to sve koštati i kako smanjiti troškove (možemo li ih izbjeći)?
 
Ministarstvo zaštite okoliša i energetike donijelo je Pravilnik o gospodarenju otpadom (NN 81/20) ili vidjeti ovdje koji je stupio na snagu 23.07.2020. i koji donosi niz novosti i obveza proizvođača/posjednika otpada te pravnih osoba koje gospodare otpadom propisuju se obveze pribavljanja financijskog jamstva za obavljanje djelatnosti gospodarenja otpadom te police osiguranja i jamstva banke za pošiljke otpada koje podliježu notifikacijskom postupku, a čije iznose nije lako izračunati.
Ove promjene stvaraju nove obveze tvrtkama za obavljanje djelatnosti gospodarenja otpadom. Upravo ovi segmenti (izračuna visine financijskog jamstva i iznosa osiguranja) bit će važan dio ovog savjetovanja, jer krivo upotrijebljeni podaci koji se stavljaju u izraz izračuna mogu donijeti značajno različite nepotrebne izdatke tvrtkama.
Na savjetovanju ćemo prezentirati mogućnost smanjivanja (ili čak potpunog izostanka) sredstava nužnih za osiguranje i financijsko jamstvo.
Pravilnik donosi i novi obrazac očevidnika o nastanku i tijeku otpada te novi prateći list za otpad.
 
Tko će se brinuti za vaš profesionalni razvoj i odgovornost koju imate za posao koji obavljate ako ne vi sami?
Od vas očekujemo da iskoristite ovu jedinstvenu priliku u izgradnji kompetencija i ostvarivanju značajnih ušteda za tvrtku ili ustanovu u kojoj radite.
Prijavite se online ili osobno pozivom, telefaksom ili poštom.
 
Raspored rada  (09:00 do 16:00 sati)

09:00 - 10:30  što donosi novi Pravilnik... i kako ga primijeniti (Lj. Amić)
10:30 - 10:45 stanka uz osvježenje
10:45 - 12:15 izračuna visine financijskog jamstva i iznosa osiguranja (Lj. Amić)
12:15 - 12:30 stanka
12:30 - 13:30 Promjene kod popunjavanja dokumentacije, prijave u registre i evidencije (Lj. Amić)
13:30 - 14:00stanka za ručak
14:00 - 15:30 zašto i kako se moraju mijenjati dozvole za GO i elaborati GO te na koji način smanjiti iznose financijskog jamstva i osiguranja (Mario Ćosić)
15:30 - 16:00 rasprava, pitanja i odgovori
* * *
Evo što ćemo vam dati:
Predavači će iznijeti svoje viđenje primjene Pravilnika, pojasniti izračune za financijsko jamstvo i osiguranje te dati praktične sugestije kako možete, zakonito, umanjiti iznos sredstava angažiranih na osiguranje i financijsko jamstvo.

Redovna uplata do 02.12.2020. do 20 sati: 2.900,00 € + PDV

Specijalna ponuda za UŽIVO

1.390,00 € + PDV

Za uplate do 02.12.2020. do 16 sati

Izvoditelji programa

Mario Ćosić, mag.ing.kem.tehn.

konzultant

Ljiljana Amić, dipl.ing.kem.tehn.

(Životopis)

Potvrđujemo održavanje

Kome je savjetovanje namijenjeno?

  • Direktorima, tehničkim direktorima, rukovoditeljima i odgovornim osobama u komunalnim tvrtkama i djelatnosti gospodarenja otpadom i/ili njihovim zamjenicima
  • jedinicama lokalne uprave i samouprave
  • javnim poduzećima.
  • Fizičkim osobama koje upravljaju davateljem javnih usluga gospodarenja otpadom
  • Tvrtkama koje se bave djelatnošću gospodarenja otpadom (sakupljačima, prijevoznicima, obrađivačima, trgovcima otpadom, posrednicima)
  • Svima koji nešto rade s otpadom, a nemaju osobe koje znaju kako postupati s otpadom i   dokumentacijom
  • Osobama koje žele ojačati svoje kompetencije i povećati šanse na tržištu rada
  • ovlaštenim osobama za gospodarenje otpadom
 
  • Tvrtkama koje se bave bilo kojim oblikom proizvodnje, reciklaže ili usluge vezane na otpad
  • Poslovođama i rukovoditeljima u komunalnim poduzećima
  • Povjerenicima za gospodarenje otpadom i njihovim zamjenicima koji žele znati više
  • Odgovornim osobama za gospodarenje otpadom koji žele znati više
  • svim proizvođačima otpada i posjednicima otpada

Upute za plaćanje

Uplate možete izvršiti na organizatora:

eMarker d.o.o.                                           
10000 Zagreb, Remetinečki gaj 23B                     
OIB: 82376202251
IBAN:HR3023600001102746367 ZABA
Tel: +385 99 433 9521
E-mail: info@znr.hr

Za izvršene uplate dobit ćete račun i potvrdu o odslušanom savjetovanju. Samo na zahtjev šaljemo predračun. Za račun su potrebni podaci uplatitelja uključujući OIB.

Pogledajte uvjete prijave i odjave