Potvrda o pohađanju
Stručna i tehnička izobrazba zaposlenih i odgovornih osoba za gospodarenje otpadom
Hotel Diplomat, Zagreb i online
Horvatova ul. 35B
Parking osiguran u sklopu hotela bez plaćanja
Dodali smo dnevni red i raspored tema te promijenili trajanje.
"Odsutni nikad nisu u pravu." Phillippe Nericault Destouches
Izobrazba za prihvat otpada na odlagališta
temeljem Pravilnika o odlagalištima otpada
Možete li zamisliti budućnost s uređenim i sigurnim odlagalištima otpada?
Složit ćete se da više propisa regulira gospodarenje otpadom pa i odlagalištima otpada,
a vi imate ograničene vremenske i kadrovske resurse za to.
Dobra vijest je da ne morate sve sami.
Nesreće koje su se dogodile na odlagalištu otpada Jakuševac-Prudinec u Zagrebu, sigurno će pokrenuti niz aktivnosti svih odgovornih za pravilno vođenje rada odlagališta kao i odgovornih državnih tijela i inspekcija na drugim odlagalištima, kako bi se spriječili drugi slični iznenadni događaji.
Zato se potrudite da na vrijeme uskladite svoje poslovanje s aktualnim propisima uključujući i osposobljavanje osoba koje upravljaju odlagalištem.
Naime, temeljem članka 16. st. 2. i 3.,Pravilnika o odlagalištima otpada otpada („Narodne novine“, broj: 4/23), za odlagališta koja posjeduju dozvolu za gospodarenje otpadom, propisano je da je osoba koja upravlja odlagalištem, obvezna imenovati odgovornu osobu za gospodarenje otpadom te njoj i zaposlenim osobama koje rade na odlagalištu, osigurati odgovarajuću tehničku i stručnu izobrazbu.
Imenovana osoba treba biti tehnički osposobljena za upravljanje odlagalištem. Ona je odgovorna za prihvat otpada na odlagalište i provjeru sukladnosti te koja mora biti prisutna na odlagalištu prilikom prihvata otpada na odlaganje.
Jeste li ispunili ovu obvezu? Možete li to dokazati?
Uskladite svoje poslovanje s Pravilnikom, uključujući i
izobrazbu zaposlenih i odgovornih osoba koje upravljaju odlagalištem.
Izobrazbu ćemo provesti uz pismeni ispit i izdavanje potvrde o osposobljavanju.
Osoba koja upravlja odlagalištem dužna je određivati masu otpada odgovarajućim uređajem umjerenim za određivanje mase povezanim sa sustavom identifikacije vozila te je dužna Ministarstvu gospodarstva i održivog razvoja, dostaviti podatke o masi otpada odloženog na odlagalište do 31. siječnja tekuće godine za prethodnu godinu.
Ovo je tehničko osposobljavanje koje nije puko ispunjavanje obveze, nego će polaznici dobiti konkretne informacije koje im mogu pomoći u realizaciji njihovih obveza te, na kraju usavršavanja pišu pismeni ispit.
Kako bismo pružili stručne informacije osobama za osiguranje pravilnog rada odlagališta s postupcima koji su u skladu s propisima, pripremili smo
9 ključnih tema za usavršavanje o:
- kriterijima za prihvat otpada na odlagalište,
- graničnim vrijednostima emisija u okoliš kod odlaganja otpada,
- uvjetima i mjerama u svezi s planiranjem, gradnjom, radom i zatvaranjem odlagališta i postupanjem nakon njihova zatvaranja,
- načinu utvrđivanja količine odloženog otpada na odlagalištu,
- Izobrazba za zaposlene na odlagalištu i odgovorne osobe za gospodarenje otpadom,
- uvjetima za prethodnu obradu otpada prije odlaganja kao i vrstama otpada koje ne ispunjavaju kriterije za prihvat otpada na odlagališta,
- sprječavanju odnosno smanjenju štetnih utjecaja odlagališta na okoliš,
- vođenju evidencija i obvezama izvješćivanja nadležnih tijela.
- zaključna rasprava i razmjena iskustava
Dnevni red i raspored rada preuzmite OVDJE.
UPRAVLJAJTE BEZBRIŽNO ODLAGALIŠTEM OTPADA,
BEZ STRAHA OD OZLJEDA, INSPEKCIJA I KAZNI!
Prijavite se odmah kako biste ispunili zakonsku obvezu i ostvarili popust na ranu uplatu klikom na
želim se prijaviti, ili osobno pozivom na 099 433 9521, i osigurajte svoje mjesto.
Reference za ovu izobrazbu vučemo još od vremena kada je bila obvezna izobrazba o gospodarenju otpadom i kad smo još poslovali kao obrt Marker, a ovlaštenje možete vidjeti ovdje
________________________________________________________________________________________________
Za polaznike uživo smo osigurali: potvrde, osvježenje u stanci i ručak u restoranu BIG MAMMA, prezentacije s prilozima u elektronskoj formi, blok za pisanje i kemijsku.
Za online polaznike smo osigurali: potvrde, prezentacije i priloge u elektronskoj formi.
Za drugog i svakog idućeg polaznika iz iste tvrtke dajemo dodatni popust od 10,00 €
*** Parking je osiguran u sklopu hotela bez naplate.
Za praćenje predavanja ONLINE kod prijave stavite kvačicu na WEBINAR.
Redovna uplata do 22.10.2024. do 20 sati: 252,00 € + PDV
Specijalna ponuda za UŽIVO
200,00 € + PDV
Za uplate do 21.10.2024. do 16 sati
Redovna uplata za WEBINAR do 22.10.2024. do 20 sati: 252,00 € + PDV
Specijalna ponuda za WEBINAR
160,00 € + PDV
Za uplate do 21.10.2024. do 16 sati
*Webinar je online prisustvovanje savjetovanju iz Vašeg ureda ili kuće (čak i putem mobilnog uređaja ili tableta). Online pratite prijenos zvuka i prezentacije savjetovanja uz mogućnost postavljanja pitanja i sudjelovanja kao da ste tamo. Prisustvovanjem webinaru ostvaruju se brojne uštede za poslodavca i polaznika počevši od vremena, putnih troškova, dnevnica, prehrane itd. Nakon prijave na webinar dobit ćete link s "odobrenjem za pristup". Za pristup je dovoljno imati pristup internetu sa zvučnicima ili slušalicama.
Izvoditelji programa
Mr. sc. Hrvoje Buljan, dipl. ing. kem. tehn.
Pored znanstvene titule magistra kemijskih znanosti, ima i nastavno zvanje predavač, izdano potvrdom Sveučilišta u Zagrebu. Predavač je na Veleučilištu Karlovac u Karlovcu i Zagrebačkom učilištu u Zagrebu. Posjeduje bogato znanje i iskustvo iz međunarodne suradnje (UN –a i EU-e) na području sprečavanja velikih nesreća, postupanja s opasnim tvarima i područja zaštite okoliša općenito. Također posjeduje znanja iz dugogodišnje prakse u području održivog gospodarenja otpadom-postupcima obrade, postupanju s opasnim tvarima, reagiranjima kod iznenadnih događaja. Isto tako posjeduje izvrsna znanja i vještine prijenosa znanja i organizacije učenja.
Kome je savjetovanje namijenjeno?
|
|
|||
Upute za plaćanje
Uplate možete izvršiti na organizatora:
eMarker d.o.o.
10000 Zagreb, Remetinečki gaj 23B
OIB: 82376202251
IBAN:HR3023600001102746367 ZABA
Tel: +385 99 433 9521
E-mail: info@znr.hr
Za izvršene uplate dobit ćete račun i potvrdu o odslušanom savjetovanju. Samo na zahtjev šaljemo predračun. Za račun su potrebni podaci uplatitelja uključujući OIB.
Pogledajte uvjete prijave i odjave