Jednodnevno savjetovanje

Upravljanje kemikalijama 2023.

Upravljanje kemikalijama 2023.
24. ožujka 2023. od 10-15 sati

Hotel Diplomat, i ONLINE

Horvatova ul. 35B, Zagreb

Prikaži na karti

Parking osiguran bez plaćanja


BRINITE O SEBI I DRUGIMA.


Mnogi gospodarski subjekti, ustanove i institucije, u svom proizvodnom procesu ili radu koriste opasne kemikalije kojima su radnici izloženi pri radu. Dugoročna izloženost može utjecati na zdravlje radnika i onih koji se nalaze u prostoru gdje se takve kemikalije koriste.
Kako to spriječiti ili svesti na najmanju moguću mjeru? KAKO OSTVARITI SIGURAN RAD S KEMIKALIJAMA?

Evo što ćemo Vam dati:

  • 09:30 - 10:00 - Prijem i registracija polaznika
  • 10:00 - 11:30 - Izloženost kemikalijama (S. Damjanović Dešić)
  • 11:30 - 11:45    Stanka uz kavu
  • 11:45 - 12:30 - Upravljanje kemikalijama - primjer dobre prakse (M. Gudelj, SELK Kutina)
  • 12:30 - 13:30 - Stanka za osvježenje
  • 13:30 - 14:15 - Mjerenje parametara radnog okoliša i dokumentacija (Z. Kovačević; Metroalfa d.o.o.)
  • 14:15 - 15:00 - Rasprava, pitanja i odgovori
Dođite na savjetovanje i saznajte što ste dužni poduzeti i kako time upravljati. Predavači su vrhunski stručnjaci iz ovog područja.
 

Kako bi se umanjio mogući utjecaj na zdravlje radnika zakonodavac je donio Pravilnik o zaštiti radnika od izloženosti opasnim kemikalijama na radu, graničnim vrijednostima izloženosti i biološkim graničnim vrijednostima (NN broj 91/18) kojeg će korisnici takvih kemikalija u radnoj sredini morati primjenjivati.
Koje su obveze i kako ispravno primijeniti Pravilnik saznajte iz prve ruke od strane stručnjaka koji se time bave.

Opširnije pogledajte ovdje.
Za polaznike (uživo) smo osigurali: osvježenje i ručak u stanci u restoranu BIG MAMA, te mape s prezentacijama, blok za pisanje i kemijsku.

Za drugog i svakog idućeg polaznika iz iste tvrtke dajemo dodatni popust od 11 €.
Naši će Vam predavači dati jezgrovite i jasne prezentacije potkrijepljene primjerima iz prakse, uz snažnu interakciju s polaznicima.

Vaš profesionalni razvoj je u vašim rukama. Ne dopustite da vas kolege prestignu!
Prijavite se na savjetovanje i osnažite svoje kompetencije za sigurniju budućnost.

 

Redovna uplata do 23.03.2023. do 20 sati: 252,00 € + PDV

Specijalna ponuda za UŽIVO

184,00 € + PDV

Za uplate do 22.03.2023. do 16 sati

Redovna uplata za WEBINAR do 23.03.2023. do 20 sati: 252,00 € + PDV

Specijalna ponuda za WEBINAR

144,80 € + PDV

Za uplate do 22.03.2023. do 16 sati

*Webinar je online prisustvovanje savjetovanju iz Vašeg ureda ili kuće (čak i putem mobilnog uređaja ili tableta). Online pratite prijenos zvuka i prezentacije savjetovanja uz mogućnost postavljanja pitanja i sudjelovanja kao da ste tamo. Prisustvovanjem webinaru ostvaruju se brojne uštede za poslodavca i polaznika počevši od vremena, putnih troškova, dnevnica, prehrane itd. Nakon prijave na webinar dobit ćete link s "odobrenjem za pristup". Za pristup je dovoljno imati pristup internetu sa zvučnicima ili slušalicama.

Izvoditelji programa

Marjana Gudelj, dipl. ing. stroj.

SELK  d.d.

dr. sc. Sonja Damjanović Dešić

dipl. ing. kemije; Hrvatski zavod za javno zdravstvo (HZJZ)

Zoran Kovačević, dipl. ing. preh. tehnol.

METROALFA d.o.o.

Kome je savjetovanje namijenjeno?

  • svim pravnim i fizičkim osobama osobama koje proizvode, stavljaju na tržište (maloprodaja, veleprodaja) i koriste opasne kemikalije pri obavljanju svoje djelatnosti 
  • svima koji se žele upoznati i usavršiti svoje znanje iz područja rukovanja, skladištenja i prijevoza opasanih kemikalija
  • regionalne uprave i lokalne samouprave, njihovim čelnicima i službama koje su zadužene za opasne kemikalije
  • tehničkim direktorima i rukovoditeljima

Upute za plaćanje

Uplate možete izvršiti na organizatora:

eMarker d.o.o.                                           
10000 Zagreb, Remetinečki gaj 23B                     
OIB: 82376202251
IBAN:HR3023600001102746367 ZABA
Tel: +385 99 433 9521
E-mail: info@znr.hr

Za izvršene uplate dobit ćete račun i potvrdu o odslušanom savjetovanju. Samo na zahtjev šaljemo predračun. Za račun su potrebni podaci uplatitelja uključujući OIB.

Pogledajte uvjete prijave i odjave