Uvjeti prijave i odjave

Slažem se s uvjetima dostave i plaćanja navedenima u obrascu za prijavu na seminar / edukaciju. 
Potvrđujem istinitost podataka navedenih u prijavnom obrascu! *

Uvjeti plaćanja

Uplatu izvršite prema uplatnici koja se generira nakon ispravno ispunjene i online poslane prijave. Uplatnica automatski zbraja više polaznika i druge popuste.​Ukupni iznos generira se s uključenim PDV-om. Ukoliko nemate mogućnost online prijave ili postoje problemi s online prijavom molimo da nas kontaktirate. Ukoliko želite predračun molimo da nas kontaktirate mailom ili telefonom, jer predračun ne šaljemo automatski ni nakon prijave niti nakon uplate.
Nakon obavljene usluge izdat ćemo račun.

Raspored rada i satnica dani su u pozivu.

U cijenu seminara uključeno je osvježenje uz kavu, napitci, zakuska, troškovi radnih i pisanih materijala, dvorana, predavači, tehnika. Stručni seminar bit će održan samo u slučaju dovoljnog broja prijavljenih polaznika seminara. Pridržavamo pravo na eventualne izmjene predavača, mjesta održavanja seminara ili otkazivanja seminara. O svim izmjenama ćemo Vas pravovremeno obavijestiti telefonski ili e-mailom.

Ukoliko se seminar otkazuje na našu inicijativu, a izvršili ste uplatu kotizacije - istu ćemo vratiti na Vaš račun ili ona može biti korištena za naredni seminar.

Snimanje seminara nije dopušteno. Molimo Vas da vodite računa o tome da ste prisustvovanjem na stručnom seminaru obvezni poštivati zabranu snimanja svih vrsta audio, video ili audio/video zapisa.

U slučaju da želite stornirati svoju prijavu za seminar (odustati od seminara), molim Vas da to učinite pisanim putem najmanje 10 dana prije održavanja seminara. Ukoliko nas ne kontaktirate pisanim putem u roku od pet dana prije održavanja seminara snosit ćete troškove u punom iznosu seminara, a u roku od 5 do 10 dana, 50% od pune cijene seminara. U slučaju Vaše spriječenosti moguće je ustupiti svoju prijavu za seminar drugim osobama.

U slučaju da su Vam potrebne dodatne informacije rado ćemo Vam odgovoriti na Vaša pitanja putem maila, telefaksa ili telefona.

Namjera nam je pružiti Vam stručne informacije u što kvalitetnijem i praktičnijem izdanju, za što će se posebno potruditi stručnjaci koje smo angažirali s obzirom na visoku razinu praktičnog i teoretskog znanja.

Zahvaljujem Vam na ukazanom povjerenju i srdačno Vas pozdravljam!

MARKER, obrt za informatiku i dizajn
Sv. Duha 13, 34000 Požega
Vl. Vinko Markanović, ing.    

Žiro-rn./ IBAN: HR83 2360000 1101951759
OIB: 94496076510
MBO: 92730418
Br. obrtnice: 11010002346
Br.reg.ul. 2346  
Email: vinko@znr.hrinfo@znr.hr
Tel/fax: +385 34 275 438 
Mob: 00385 98 724 367  

*Napomena:
podaci koje ste nam dostavili mogu biti korišteni u svrhu marketinškog istraživanja, naših tele-usluga, reklame i ponude postojećih i budućih usluga tvrtke, ili eventualno drugih usluga i medija u sklopu našeg rada, te neće biti priopćeni trećim osobama. Vaše podatke možete bilo kada izmijeniti ili zatražiti brisanje.